صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۶
رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

آخرین کاری که بسیج دانشجویی باید انجام دهد سیاست‌ورزی است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کارآمدی را مهم‌ترین مساله امروز نظام اسلامی دانست و اعلام کرد: ‌نیازمند عقبه علمی برای ‌رسیدن به این کارآمدی هستیم.
کد خبر : 244503

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمد جواد نیک‌روش در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و کنونی سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد:‌ اینکه حضرت امام پیام بسیج دانشجویی را همزمان با بسیج طلاب اعلام کردند جای تأمل دارد. ویژگی‌های مشترکی که در این دو وجود دارد می‌تواند ما را در پیشرفت انقلاب یاری رساند، تاثیرگذاری هر دو قشر دانشجویان و طلاب در انقلاب زیاد است.


وی افزود: بسیج دانشجویی به واسطه ویژگی‌های ممتاز از جمله خلوص، بصیرت و اتصال به عقبه علمی که دارد عمل درست و به هنگام انجام می‌دهد.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه ماموریت ما در بسیج ایجاد قدرت نرم از طریق نزدیکی با مردم است، گفت:‌ شاید آنچه که در ابتدا به ذهن متبادر می‌شود، فعالیت‌های سیاسی بسیج دانشجویی است اما آخرین جلوه‌گاه سیاست جنبش دانشجویی و در رأس آن بسیج دانشجویی است. کار اصلی بسیج مطالبه‌گری است.


نیک‌روش با بیان اینکه حوزه خدمات اجتماعی اهمیت ویژه‌ای دارد، ادامه داد:‌ بحث‌های زیادی درباره خدمات اجتماعی وجود دارد باید بتوانیم در بسیج دانشجویی این خدمات اجتماعی را که مقون ماهیت انقلاب اسلامی است را به خوبی انجام دهیم.


وی کارآمدی را مهم‌ترین مساله امروز نظام دانست و گفت:‌ امروز کارآمدی است که دوست و دشمن نظاره‌گر آن هستند، کارآمدی بدون عقبه علمی امکان ندارد و بسیج دانشجویی باید در تحقق این امر پیشگام باشد.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد:‌ ظرفیت عقبه معارف اسلامی نه برای کشور که برای اداره کل جهان کافی است. این موضوع بهانه خوبی برای اتصال بسیج طلبه و دانشجو است.


وی افزود: بسیج دانشجویی باید طلایه‌دار شکست هیمنه علم غربی باشد، سازمان بسیج دانشجویی قرار نیست جز پشتیبانی از بسیجیان که پیشرو در جبهه‌های مختلف هستند کار خاصی رقم بزند باید همین کار پشتیبانی را به خوبی انجام داد و اگر این اتفاق بیفتد گام مثبتی برای انقلاب اسلامی برداشته می‌شود.


نیک‌روش در پایان بیان کرد:‌ مشکلات همیشه وجود داشته است اما بسیجی بیش از ظرفیت خود فعالیت می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر