صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۶

آمریکا مخالفان قطعنامه درباره قدس را به ضیافت دعوت کرد

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، 65 کشوری را که با قطعنامه سازمان ملل متحد درباره قدس مخالفت کرده بودند برای 3 ژانویه (13 دی) به مهمانی دعوت کرد تا از آن‌ها قدردانی کند.
کد خبر : 244385

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، روزنامه تایمز چاپ اسرائیل نوشت: «نیکی هیلی از نمایندگان کشورهایی که از قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره رد تصمیم واشنگتن در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی حمایت نکردند، برای شرکت در مهمانی آمریکا دعوت کرد.»


نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در ایمیلی که یک نسخه از آن در اختیار شبکه فاکس‌نیوز قرار گرفت، نمایندگان 65 کشور را به یک مهمانی دعوت کرد تا از آن‌ها برای دوستی با آمریکا قدردانی کند.


مجمع عمومی سازمان ملل متحد، قطعنامه‌ای را با 128 رای موافق تصویب کرد که هم تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا را در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل و هم تصمیم به انتقال سفارت آمریکا به قدس را محکوم می‌کرد.


هیلی در کاربری توییتر خود درباره کشورهایی که از قطعنامه قدس حمایت نکردند، نوشت: «از این کشورها برای سقوط نکردن در راه‌های غیرمسئولانه سازمان ملل متحد قدردانی می‌شود.».


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر