صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۶

رضایت سایپا و سپاهان به تساوی یک بر یک

دو تیم ساپیا تهران و فولاد مبارکه سپاهان در حالی در زمین نامناسب دستگردی روبروی هم قرار گرفتند که اولین گل این بازی توسط مهدی ترابی (35) به ثمر رسید و ساسان انصاری از روی نقطه پنالتی دقیقه 85 بازی را مساوی کرد.
کد خبر : 244326

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سپاهان با وجود انجام یک بازی تهاجمی و رو به جلو موفق به کسب پیروزی مقابل سپاهان نشد، تا نتیجه بازی رفت تکرار شود. جالب اینکه در بازی رفت ترابی برای سایپا گل زده بود و سپاهان در دقیقه 85 بازی را به تساوی کشانده بود!


این دیدار با قضاوت بیژن حیدری و کمک حسن یوسفی و عسگر محمدی برگزار شد و هر دو تیم هم یک اخطار از داور گرفتند. میلاد سرلک (59) از سپاهان و محمدرضا سلیمانی (65) از سایپا دو بازیکن اخطاری این دیدار بودند.


ترکیب سایپا:


فلاح‌زاده، علیاری، دانشگر، آرش رضاوند ( ۵۲ محمد سلطانی)، ترابی قلی‌زاده، اسدی، شیری، خالدی، سلیمانی و محمد عباس زاده ( ۶۵ روزبه شاه علیدوست)


سرمربی: علی دایی



ترکیب سپاهان:


کیخسروی، یزدانی، حسن جعفری ( ۷۰ حسین پاپی)، سعید آقایی ( ۴۵ مهدی شریفی)، پورقاز، علی کریمی، مهدی رحیمی، جلال علی‌محمدی، میلاد سرلک ( ۷۴ رسول نویدکیا)، ساسان انصاری و مهرداد محمدی


سرمربی زلاتکو کرانچار




شرح بازی:


شرایط بسیار بد ورزشگاه پاس قوامین در نیمه اول اجازه بازیسازی به هیچ یک از دو تیم را نمی داد، با این حال این شاگردان کرانچار بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی مهدی ترابی با تیزهوشی روی بک ضربه ایستگاهی سایپا را پیش انداخت تا دو تیم با همین نتیجه و در روزی که بازی خوبی را شاهد نبودیم راهی رختکن شوند.


در نیمه دوم کرانچار مهدی شریفی را از ایتدا جایگزین سعید آقایی کرد و به سیستم ۴/۲/۳/۱ روی آورد تا با انرژی بیشتری در حملات ظاهر شود. این تدبیر کرانچار باعث تسلط بیشتر آنها بر توپ و میدان شد و موقعیت های زیادی هم برای سپاهان به ارمغان آورد. دو بار کوبیدن به دیرک دروازه و یک پنالتی ثمره حملات پرتعداد سپاهانی ها بود که البته در محوطه جریمه زهر لازم را نداشتند تا در مقابل سایپا که در نیمه دوم به استفاده از تک موقعیت ها دل بسته بود، به تساوی یک‌بر یک قناعت کند.


علی کریمی و مهدی ترابی دو ملی پوش تیم های سپاهان و سایپا از بهترین های میدان بودند اگرچه ترابی با پنالتی ای که داد روز خوب خود را تا حدی خراب کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر