صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶

تنوع در خدمات و تقویت اعزام‌های استانی برای پیشگیری از اعزام گروه‌های غیرمجاز به عتبات

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره وضعیت اعزام زائر به عتبات عالیات توسط بخش های غیر مجاز گفت: راهکار برون‌رفت از این وضعیت، ایجاد تنوع در خدمات و تقویت بازاریابی است.
کد خبر : 243838

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان حج و زیارت، حمید محمدی در نشست مدیران استانی این سازمان در تهران با اعلام اینکه بخش قابل توجهی از زائران عتبات عالیات توسط افراد و گروه‌های غیرمجاز به عراق اعزام می‌شوند، گفت: برای تغییر این وضعیت باید طرح نوین عتبات و اعزام‌های استانی که از سال قبل اجرا می‌شده، با اصلاحات لازم و برطرف کردن نقاط ضعف آن استمرار یابد.


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت افراد موسوم به آزادبر را مخل روند معمول اعزام زائر توصیف کرد و گفت: سازمان حج و زیارت طی دو سال اخیر بصورت گسترده، آسیب‌ها و اشکالات این موضوع را پیگیری و بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که برای حل آن باید اعزام‌های استانی همچنان با قوت ادامه یابد.


محمدی افزود: بر اساس وظیفه‌ای که نظام بر عهده سازمان حج و زیارت گذاشته، باید در این زمینه ورود کند و همه اجزاء از جمله دفتر نمایندگی در عراق، بازرسی، بیمه، مسئولان امنیتی و دیگر برای حل مشکل نقش لازم را ایفا کنند.


رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید لزوم بر بهره‌گیری از تجارب گذشته در زمینه اجرای طرح‌های مختلف گفت: برای موفقیت در کارها باید براساس شرایط روز عمل و بر همین مبنا نقص‌های موجود را برطرف کنیم.


بنابر این گزارش مدیران استانی سازمان حج و زیارت امروز چهارشنبه در تهران گرد آمدند تا ضمن بررسی شرایط و عملکرد استان‌ها در زمینه اعزام زائر به عتبات، راه‌های ارائه خدمات بهتر و شیوه‌های بهینه جذب و اعزام زائر را به عتبات عالیات بررسی کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر