صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشگاه آزاد رتبه‌ سوم گروه اساتید مسابقات جشنواره قرآن و عترت

دانشگاه آزاد اسلامی در گروه استادان سی و دومین جشنواره ملی قرآن وعترت رتبه سوم را کسب کرد.
کد خبر : 243762

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مفدا، مرحله نهایی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور روزهای ۶ تا ۸ آذر با حضور ۸ دستگاه دانشگاهی و با حضور ۱۰۰۸ نفر از شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف برگزار شد که برگزیدگان رشته‌های مختلف انتخاب و از آنها تقدیر شد.


در رتبه‌بندی دستگاه‌های دانشگاهی در گروه استادان در مجموع، بعد از وزارت بهداشت، دانشگاه جامع علمی و کاربردی و دانشگاه آزاد به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.


در بخش معارف قرآنی در گروه اساتید، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رتبه نخست را کسب کرد و جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی و کاربردی به ترتیب دوم و سوم شدند.


در بخش آوایی در گروه استادان، دانشگاه جامع علمی – کاربردی توانست رتبه نخست را به دست آورد و پس از آن، وزارت بهداشت و دانشگاه پیام نور به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.


در بخش پژوهشی گروه استادان سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور، وزارت بهداشت رتبه نخست را به دست آورد و دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جامع علمی – کاربردی به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.


امسال در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، ۱۰۰۸ شرکت کننده در بخش‌های مختلف حضور داشتند که از این تعداد ۴۵۸ نفر دانشگاهیان خواهر و ۵۵۰ نفر را برادران تشکیل دادند.


دانشجویان و اساتید شرکت کننده در جشنواره سی و دوم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تابعه وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، دانشگاه‌های پیام نور، فنی و حرفه‌ای، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم معارف و جهاد دانشگاهی بودند.


میزبانی این دوره از جشنواره که سی دومین دوره آن است بر عهده وزارت بهداشت بود و سال پیش این جشنواره توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار شد و مرحله نهایی آن امسال از ششم تا هشتم آذر در حوزه هنری شهر تهران برگزار می‌شود. وزارت بهداشت برای امسال برای دومین بار میزبان این رویداد بزرگ قرآنی و ملی بود و نخستین بار این وزارتخانه در سال ۸۹ میزبان بیست و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر