صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶

راهنمایی کامل و تخصصی بیمه شدگان از طریق تماس با شماره تلفن ١٤٢٠

پاسخگویی سریع بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، هدف ایجاد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی است که در سال گذشته راه اندازی شد.
کد خبر : 243721

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، بیمه‌شدگان زمانی که با شماره تلفن ١٤٢٠ تماس می‌گیرند و مساله و سئوال خود را مطرح می‌کنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می‌کند.


مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می‌شود.


همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه‌روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می‌توانند در ارتباط باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظر