راهنمایی کامل و تخصصی بیمه شدگان از طریق تماس با شماره تلفن ١٤٢٠
پاسخگویی سریع بیمهشدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، هدف ایجاد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی است که در سال گذشته راه اندازی شد.
کد خبر : 243721
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، بیمهشدگان زمانی که با شماره تلفن ١٤٢٠ تماس میگیرند و مساله و سئوال خود را مطرح میکنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه میکند.
مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل میشود.
همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانهروز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان میتوانند در ارتباط باشند.
انتهای پیام/