صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد

رخداد ۶۹۵ حادثه در یک هفته/ انتقال ۴۱۵ نفر به مراکز درمانی

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۶۹۵ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۲ هزار و ۳۰۵ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۵۵ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.
کد خبر : 24266

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین درویشی با اشاره به اینکه ۳۷۴ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۴۱ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۱۶ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته مربوط به کوهستان، ۱۴ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۱۲ مورد صنعتی و کارگاهی، ۱۱ مورد ساحلی و دریایی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.


وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۲ ‌هزار و ۳۶۰ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان یک‌هزار و ۲۷۳ تن در حوادث جاده‌ای، ۶۹ تن در حوادث شهری، ۲۵ تن در کوهستان، ۲۵ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۱۴ تن در حوادث دریایی و ساحلی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.


سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۲ هزار و ۳۰۵ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان یک‌هزار و ۲۲۹ تن در حوادث جاده‌ای، ۶۹ تن در حوادث شهری، ۲۵ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۲۴ تن در کوهستان، ۱۱ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی، ۷ تن در حوادث ساحلی و دریایی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.


وی به اسکان اضطراری ۵۵ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۵۸۹ تن نجات یافتند که ۴۱۵ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۷۴ تن سرپایی درمان شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر