صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

افشارزاده: استیماچ 300 هزار دلار می‌خواهد/ منصوریان زمان را از استقلال گرفت

مدیرعامل‌ استقلال بعد از جلسه هیات مدیره این باشگاه که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد اعلام کرد که تکلیف استیماچ گزینه اصلی سرمربیگری این باشگاه تا آخر امروز و یا نهایتا تا فردا مشخص می‌شود.
کد خبر : 24233

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، بهرام افشارزاده که در پایان جلسه هیات مدیره در نشست خبری شرکت کرده‌ بود ضمن بیان این مطلب گفت: «حضور استیماچ در استقلال موافقان و مخالفانی دارد به همین دلیل باید زمان داشته باشیم تا بهترین تصمیم را بگیریم. ما باید از نظر مالی، فنی و تکنیکی همه چیز را مدنظر بگیریم تا به اهداف و جایگاهی که مدنظرمان است برسیم.»


وی ادامه داد: «می دانم که در حال از دست دادن زمان هستیم. ما هنوز سرمربی خودمان را انتخاب نکردیم اما پرسپولیس از امروز تمریناتش را شروع می‌کند. من متوجه این موضوع هستم اما باید با بررسی بهتر شرایط بهترین تصمیم را بگیریم.»


افشارزاده در ادامه به حضور استیماچ در ایران اشاره کرد و گفت: «پیش از این به دنبال جذب علیرضا منصوریان بودیم اما نتوانستیم او را به استقلال بیاوریم. ای کاش او از همان اول می‌گفت که نمی‌آیم تا زمان را از دست نمی دادیم. در سه روز گذشته تصمیم گرفتیم که استیماچ بیاید اما باید مسائل را بررسی کنیم و اگر بخواهیم تصمیم سریعی بگیریم شاید به نتیجه نرسیم. پس باید فرصت لازم را داشته باشیم. اجازه دهید کاری که شروع کرده‌ایم به خوبی پیش برود چون آبروی ورزش، ورزات ورزش و کشور در میان است.»


وی افزود: «ما امروز نشستیم تا مشکلات مالی را حل کنیم ضمن اینکه باید بدهی‌ که به بازیکنان داریم را نیز پاسخگو باشیم چرا که وقتی بازیکن می‌گیریم باید نیازهای مالی او را نیز برآورده کنیم. در حال حاضر نیز شرایط اینطور نیست که حتی اگر با استیماچ به توافق رسیدیم بخواهیم از فردا کار را آغاز کنیم. چون هنوز کاری آغاز نشده و باید شرایط را بهبود بخشید.»


مدیر عامل استقلال در پاسخ به این سوال که گفته شده‌ است که دو سه ساعت دیگر نتیجه نهایی مذاکره با استیماچ اعلام می‌شود گفت: «درست است، جلسه ما تمام شد اما باید مسائل را ارزیابی کنیم. اتمام جلسه به این معنا نیست که با این مربی به توافق رسیدیم و اینطور نیست که با این مربی قراردادمان امضا شده است در حالی که هنوز این اتفاق نیفتاده و باید جمع‌بندی‌های نهایی را انجام دهیم. در هر صورت تا آخر امروز و فردا این موضوع روشن خواهد شد.»


افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف 200 هزار دلاری با استیماچ صحت دارد یا خیر گفت: «استیماچ از ابتدا قرار بود 250 هزار دلار دریافت کند اما پس از اینکه به ایران آمد پیشنهادش را به 300 هزار دلار افزایش داد و قرار شد مالیات را خودش بپردازد. جلسه ما با او به اتمام رسیده و او رفته است. باید جلسه‌ای را برگزار کنیم تا درباره او صحبت کنیم و به نتیجه‌ برسیم.»


وی یادآور شد: «با استیماچ صحبت کردیم و گفتیم باید تمام شرایط مالی بررسی شود و اینکه این مربی در ایران می‌ماند یا خیر را باید بررسی کنیم. او یک کمک می‌آورد و بحث منزل و تامین مسائل شخصی‌اش نیز مطرح است و باید همه چیز مطرح شود و قبل از قرارداد نیز باید تمام مسائل تجزیه و تحلیل شود.»


افشارزاده گفت: «تا این لحظه اسپانسر نداریم و باید ببینیم وزارت ورزش چقدر از هزینه‌های ما را تامین می‌کند و بعد تصمیم گیری لازم را به عمل بیاوریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر