صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

برانکو: پرسپولیس باید برای قهرمانی بجنگد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلا نمی‌توانم در مورد جذب بازیکنان جدید و یا کنار گذاشتن برخی نفرات چیزی بگویم، همه این موارد هنوز قطعی نشده‌ است.
کد خبر : 24216

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پایان نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که پیش از ظهر امروز در محل این باشگاه برگزار شد با بیان این مطلب گفت: «هنوز نمی‌توان در مورد بازیکنان بصورت فردی صحبت کرد زیرا سرپرست باشگاه عوض شده و خیلی از مسائل تغییر کرده است. با توجه به شرایط موجود در باشگاه نباید فهرست بازیکنان را اعلام کرد.»


سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چه زمانی لیست جدید بازیکنان این تیم جذب خواهند شد، گفت: «ما باید هر چه سریعتر نسبت به این موضوع اقدام کنیم و بازیکنان جدید را سر تمرین بیاوریم. من در این خصوص با ایگور پانادیچ، آندره پانادیچ و کریم باقری مشورت می‌کنم.»


ایوانکوویچ در ادامه افزود: «هواداران به اندازه کافی صبور هستند که به موقع از تیم حمایت کرده‌اند. آنها باید به ما اعتماد داشته باشند که بهترین نفرات را برای بستن تیم خوبی به خدمت می‌گیریم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است که بی‌رحمانه باید برای قهرمان بجنگد.»


برانکو در پایان درباره اینکه تمرین امروز با چه بازیکنانی شروع می شود، گفت: «تمام بازیکنانی که به تمرین دعوت شده‌اند، می آیند، حتی آنها که تحت قرارداد باشگاه نیستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر