صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۶
حمید درخشان:

عاملان حذف‌مان از آسیا وجدان‌درد ندارند/ دو دستی نفت را تحویل می‌دهم

سرمربی تیم نفت‌تهران گفت: عاملان حذف نفت از آسیا وجدان‌درد نمی‌گیرند چون نمی‌دانند این تیم برای حضور در آسیا چه تلاش‌هایی کرده است.
کد خبر : 241208

حمید درخشان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه عنوان شده احتمال دارد فرد دیگری جانشین وی در تیم نفت‌تهران شود، گفت: «مدیریت باشگاه حمایت خود را از من اعلام کرده و از این بابت دغدغه‌ای ندارم. این اخبار هم که دائما مطرح می‌شود که قرار است جانشین جدیدی برایم انتخاب شود، ساخته آنهایی است که دویت دارند به جای من سرمربی نفت شوند. نمی‌دانند چقدر مشکلات اینجا زیاد است. حاضرم دودستی سرمربیگری نفت را به آنها بدهم تا بفهمند کار در این تیم چقدر دردسی دارد.»


وی درباره اینکه علی دایی با او قهر است یا او با سرمربی سایپا مشکل دارد، تصریح کرد: «من هیچ مشکلی با هیچ فردی ندارم. چند هفته پیش دایی را در جلسه سازمان لیگ دیدم. ادب حکم می‌کرد که به او سلام کنم و این کار را هم انجام دادم. حالا وی نخواست جوابی بدهد به خودش مجبور است. من که مسئول نیستیم کسی را مجبور کنم جواب سلام بدهد. ترجیح می‌دهم به تفکرات همه تا آنجایی که امکان دارد، احترام بگذارم.»


سرمربی تیم نفت‌تهران درباره برنامه‌ای که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل مدنظر دارد، اظهار کرد: «باشگاه از ما فهرست بازیکنانی که به آنها نیازی در نیم‌فصل دوم نداریم را خواست که این فهرست به باشگاه داده شده است. اگر بازیکنی هم دوست ندارد با ما ادامه بدهد که مانع او نمی‌شویم. با چند بازیکن برای تقویت تیم صحبت کرده‌ایم که پس از نهایی شدن حضورشان در تیم، اسامی‌شان اعلام می‌شود.»


وی درباره حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: «دست آنهایی که تلاش کردند تا نفت در آسیا شرکت نکند، درد نکند. بالاخره خوردن حق تیمی که با زحمت فراوان سهمیه گرفته و دادن آن به تیمی که زحمتی برای این سهمیه نکشیده برای عوامل آن راحت بوده که این کار را انجام داده‌اند. عاملان حذف نفت از آسیا وجدان‌درد نمی‌گیرند چون نمی‌دانند این تیم برای حضور در آسیا چه تلاش‌هایی کرده است. بازیکنان تیم خیلی ناراحت هستند که فرصت بازی با تیم‌های خارجی را از دست داده‌اند و مسببان آن باید پاسخ ما را بدهند.»


درخشان درباره اینکه شاید مشکلات مالی نفت‌تهران باعث شد تا این تیم را از آسیا کنار بگذارند تا همچون فصل گذشته که استقلال خوزستان دردسرهای مالی فراوانی داشت، نفت هم با این مشکلات مواجه نشود، تصریح کرد: «مگر تیم‌هایی که مشکلات مالی نداشتند چه گلی به سر ایران زده‌اند که تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند، نزده‌اند. به نظرم استقلال خوزستان بازی‌های قابل قبولی را ارائه داد و ما هم اگر حذف‌مان نمی کردند در حد توان‌مان از نام ایران دفاع می‌کردیم.»


وی درباره اینکه می‌تواند قول دهد نفت‌تهرانی که در نیم‌فصل اول چهاردهم شد را در لیگ برتر حفظ کند، بیان کرد: «با خریدهایی که انجام می‌‌دهیم و با برنامه‌هایی که داریم مطمئنا در لیگ برتر با اقتدار خواهیم ماند. من این قول را می‌دهم که فصل اینده هم در لیگ برتر حضور دارد.»


درخشان با اشاره به این موضوع که داوران 6 امتیاز از تیمش در نیم فصل اول گرفتند، ناکید کرد: «اگر اشتباهات داوری به ضرر نفت از سوی داوران صورت نمی‌گرفت الان خیلی وضع‌مان بهتر بود چون فاصله‌ها در جدول خیلی کم است و وقتی 6 امتیاز از ما به دلیل اشتباهات تاثیرگذار داوران کم شده، نباید هم انتظار داشت که بتوانیم در رده‌های بالای جدول باشیم. امیدوارم که در نیم‌فصل‌دوم داوران نه تنها برای ما بلکه برای همه تیم‌ها درست سوت بزنند تا شاهد هدر رفتن امتیازات با ارزش تیم‌مان در نیم‌فصل دوم نباشیم. به طور حتم وقتی داوران از ما امتیاز نگیرند شرایط روحی تیم برای کسب امتیازات، بیشتر هم می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر