صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶
عضو هیات مدیره پرسپولیس در گفت وگو با آنا:

حسابرسان باشگاه مشغول بررسی اسناد هدایتی هستند/ قرارداد «برانکو»هفته آینده تمدیدمی‌شود

محمد حاجی بیگی گفت: هدایتی اسناد پول‌هایی که به باشگاه پرداخت کرده است را تحویل داد و بعد از بررسی‌های دقیق در این مورد شفاف سازی می‌شود.
کد خبر : 241151

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرونده آنتونی گولچ یکی دیگر از پرونده‌های تمام نشدنی باشگاه پرسپولیس در فیفا است که این روزها حکمش صادر شد‌ه است که بر اساس آن پرسپولیسی‌ها که چندی قبل پرونده سنگنین مانوئل ژوزه را بستند باید مبلغ سنگین 540 هزار دلار به بازیکنی که یک دقیقه هم در ترکیب سرخپوشان به میدان نرفته است پرداخت کنند.


اما نکته قابل توجه در مورد پرونده گولچ این است که حسین هدایتی مدعی شده است که باشگاه از طریق ترکاشوند معاون سابق اجرایی باشگاه پرسپولیس 200 هزار یورو از او برای عقد قرارداد با گولچ دریافت کرده است درحالی که از این مبلغ فقط 30 هزار یورو به این بازیکن پرداخت شده‌است تا او بعد از 3 ماه حضور در پرسپولیس ایران را ترک کند و قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ و به فیفا شکایت کند.


علی اکبر طاهری سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس مدعی است که اسناد همه پول‌هایی که از طرف هدایتی پرداخت شد در باشگاه موجود است و هیچ تخلفی در این مورد صورت نگرفته است.


محمد حاجی بیگی عضو هیات مدیره پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، پاسخگوی سوالات ما در مورد ابهامات بوجود آمده در پرونده «گولچ» بوده است.


*دلیل لغو جلسه هیات مدیره باشگاه در روز دوشنبه چه بود؟


-هیات مدیره قرار بود روز دوشنبه جلسه برگزار کند که به دلیل سفرگرشاسبی به ترکیه لغو شد.


*از مذاکرات گرشاسبی با مسئولان ریزه اسپور مطلع هستید؟


-از روزی که گرشاسبی به ترکیه رفت هیچ ارتباطی با او نداشتم ولی تا جایی که اطلاع دارم روند مذاکرات مثبت بوده و به همین دلیل سفرشان طول کشید.


*این روزها موضوع «گولچ» و پولی بین هدایتی و باشگاه پرسپولیس ردوبدل شده‌ابهامات زیادی را بوجود آورده‌است


- هدایتی در چند سال اخیر کمک‌های زیادی به باشگاه پرسپولیس کرد و گرشاسبی هم از ایشان خواست تمام اسناد پول‌هایی که در چند سال اخیر به باشگاه پرداخت کرده را تحویل مدیریت باشگاه دهد.


*هدایتی اسناد را تحویل باشگاه داد؟


-بله و ظرف چند روز آینده بعد از بررسی‌هایی که حسابرسان باشگاه انجام می‌دهند در این مورد اطلاع رسانی می‌شود.


*طبق صحبت‌های ترکاشوند پول‌هایی که هدایتی به باشگاه داد بدهی بود که باید پرداخت می کرده ولی هدایتی ایم صحبت را رد کرده است؟


- هدایتی مدعی است که به جای اسپانسر پول پرداخت کرده‌است و باید اسنادی که تحویل باشگاه داده به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا وضعیت آن مشخص شود.


*باشگاه تاکنون در مورد پرونده «گولچ» چه اقداماتی انجام داده است؟


-ما اعتراض خودمان را به فیفا ارسال کردیم و و مدارک را هم فرستادیم. فیفا هم درخواست 40 هزار فرانک برای رسیدگی به پرونده را کرده است که ما باید این مبلغ را به حساب بریزیم تا رسیدگی به پرونده آغاز شود.


*امیدی است که رای «گولچ» شکسته شود؟


-در هر صورت ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و فیفا هم وقتی از ما پول خواسته است تا پرونده را رسیدگی کند باید امیدوار باشیم.


*مثل اینکه با علی دایی هم برای پرداخت مطالباتش به توافق رسیدید.


-صحبت‌های زیادی با علی دایی انجام دادیم و خیال ما از او جمع است چون که دایی فرزند پرسپولیس است و کاری نمی‌کند که باشگاه به خطر بیفتد و در روزهای آینده طلب دایی هم پرداخت خواهد شد.


*قرارداد برانکو با پرسپولیس چه زمانی نهایی می‌شود؟


-صحبت‌های برانکو با باشگاه به اتمام رسید و دوطرف به توافقات نهایی رسیدند و قرار است در هفته آینده قرارداد نهایی شود.


*برانکو پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی از کشورهای عربی دارد چطور راضی شد قید این همه پول را بزند و در پرسپولیس بماند؟


-وقتی صحبت از عشق و علاقه باشد پول هیچ ارزشی ندارد. برانکو در پرسپولیس راضی است و به هواداران تیم عادت کرده‌است و از شرایطش در پرسپولیس رضایت دارد. ضمن اینکه باشگاه و وزارت ورزش هم خواهان تمدید قرارداد این مربی بزرگ هستند.


*سید جلال حسینی صحبت‌هایی در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد که بازیکنان پرسپولیس وظیفه خودشان را انجام داده‌اند و حالا نوبت انجام وظیفه هیات مدیره است ؟


-همیشه اولویت اصلی باشگاه،بازیکنان هستند و ما از تلاش‌های آنها قدردانی می‌کنیم و در روزهای آینده که وضعیت قرارداد اسپانسر مشخص شود به حساب بازیکنان پول واریز خواهیم کرد.


*تکلیف قرارداد اسپانسر چه زمانی مشخص می‌شود؟


-قرار است جلسه نهایی در هفته آینده برگزار شود.


گفت وگو از امیرحسین فلاح


انتهای پیام/

ارسال نظر