صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶
در صحن مجلس رخ داد

انتقاد از بی‌اعتنایی وزیر ارتباطات به زلزله کرمان

نماینده مردم سیرجان در مجلس با اشاره به سردرگمی یک میلیون نفر از مردم کرمان در خیابان‌ها به دلیل ترس از زلزله، از بی‌اعتنایی وزیر ارتباطات نسبت به قطع آنتن‌دهی تلفن همراه انتقاد کرد.
کد خبر : 241096

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در ادامه جلسه روز چهارشنبه مجلس‌شورای‌اسلامی شهبازحسن‌پور‌بیگلری در اخطار قانون اساسی گفت: از دیشب تا الان ۲۰ بار زلزله استان کرمان را لرزانده است؛ یک میلیون نفر از مردم کرمان از دیشب در خیابان‌ها در دمای زیر صفر هستند.


وی با انتقاد از عملکرد دولت در عدم پیگیری وضعیت مردم کرمان افزود: هیچ یک از وزرا به منطقه سفر نکرده‌اند، دیروز به مدت یک ساعت همه ارتباطات منطقه قطع بود، آقای استاندار با وزیر ارتباطات تماس گرفت و وزیر ارتباطات به جای اینکه هیئتی برای بررسی اوضاع به منطقه اعزام کند، با بی‌اعتنایی پاسخ استاندار را داده است.


حسن‌پور بیگلری تأکید کرد: بدترین وضعیت برای مردم ترس و اضطراب است؛ باید هیأت‌هایی از کمیسیون‌های بهداشت، برنامه و بودجه و عمران برای بررسی اوضاع به منطقه سفر کنند.


در ادامه مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، از کمیسیون‌های مربوطه خواست تا اوضاع منطقه زلزله‌زده کرمان را بررسی کنند و گفت: دولت باید به مشکلات مردم رسیدگی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر