صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶
همزمان در سراسر کشور صورت گرفت

آغاز رقابت بیش از 100 هزار دانشگاهی در بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان بیست و سومین دوره بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت با رقابت بیش از 100 هزار نفر از دانشگاهیان از ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه 21 آذر به صورت همزمان در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر : 240580

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بیست و سومین دوره بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت همزمان در واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه برگزار می‌شود.


این دوره از مسابقات با مشارکت بیش از یکصد هزار نفر از دانشجویان و اعضای هیأت علمی در 13 رشته مربوط به مفاهیم قرآن و سیره عملی عترت در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، زندگانی چهارده معصوم(ع)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، احکام برادران، احکام خواهران، زندگانی پیامبر(ص)، ترجمه قرآن کریم(فارسی) و آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.


ثبت‌نام این دوره مسابقات از دهم مهر در واحدهای دانشگاهی از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی کانون‌های قرآن و عترت با همکاری سایر بخش‌های دانشگاه انجام شده و براساس آخرین گزارش ارسالی از استان‌ها و واحدهای دانشگاهی استقبال خوبی از این مسابقات شده و ایجاد انگیزه، تشویق و ترغیب دانشجویان از جمله عواملی است که در جذب آنان نقش عمده‌ای داشته است.


بر اساس سهمیه‌بندی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها 3 نفر اول هر رشته به جشنواره ملی دانشجویان معرفی خواهند شد، نتایج اولیه و امتیاز داوطلبان بیست و سومین دوره مسابقات 21 دی سال جاری اعلام می‌شود؛ بر اساس آیین‌نامه جامع قرآن و عترت در واحد جامع و بسیار بزرگ به 5 نفر اول و در دیگر واحدها به سه نفر اول علاوه بر امتیازات عمومی هدایایی اعطا خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر