صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

برانکو ایوانکوویچ: پرسپولیس لیست مازاد ندارد/ دربی با حضور من و استیماچ جذاب می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من و دستیارانم حرفه‌ای هستیم و به میزان کاری که انجام می‌دهیم، باید هزینه پرداخت شود. اما هنگامی که نام ایران مطرح می‌شود، مساله احساساتم به میان می‌آید.
کد خبر : 24008

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که برای گذراندن دوره تعطیلات به کرواسی رفته بود صبح امروز وارد تهران شد. وی در حالی وارد تهران شد که پیش از این تهدید کرده‌ بود در صورتی که باشگاه مبلغ پیش پرداخت وی و همکارانش را پرداخت نکند وی قرار دادش را فسخ می‌کند و برای دریافت مطالباتش از پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کند.


برانکو ایوانکوویچ بعد از ورود به تهران در گفت و گویی گفت:« من و دستیارانم مربیان حرفه‌ای هستیم و این طبیعی است که به اندازه کار و قراردادمان دریافتی داشته باشیم. البته وقتی نام ایران به میان می‌آید پای احساساتم هم وسط می‌آید. قرار داد من با پرسپولیس یک قرارداد عادی است با این حال این انتظار می‌رودعادی ترین مسائل برآورده شود.»


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر پولی به شما پرداخت نشود این امکان وجود دارد که از پرسپولیس بروید؟ اظهار داشت:‌ «باید ببینیم آیا باشگاه توان این را دارد که به تعهدات حرفه‌ای اش پایبند باشد یا نه. همچنین باید دید درخواست مربیان و بازیکنان برای دریافت پول عجیب و غیر متعارف است یا نه. باید قراردادهای مکتوب شده پرداخت شود و این انتظار من است.»


وی در ادامه در خصوص تغییراتی که در سطح مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام شده‌است نیز گفت:« اول باید از نژادفلاح تشکر کنم که برای پرسپولیس زحمت کشید و همکاری خوبی با هم داشتیم . معتقدم افرادی که در پرسپولیس دست به تغییرات زده‌اند حتما خیر این باشگاه را می‌خواهند.»


برانکو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی که با آنها مذاکره صورت گرفته در لیست او بوده‌اند یا نه نیز گفت:« اول باید با مدیریت باشگاه حرف بزنم که می‌خواهیم به چه شکلی کار کنیم و بعد ببینیم که کارهای باشگاه تا کجا پیش رفته است. البته باید بگویم که من 3 روز پیش به نژادفلاح لیست دادم و باید مذاکرات مان را ادامه دهیم تا تیمی قدرتمند تشکیل دهیم.»


وی در ادامه با رد لیست مازاد پرسپولیس ادامه داد: «هیچ بازیکنی در لیست مازاد ما نیست چون باید اول ببینیم کدام بازیکنان را می‌توانیم جذب کنیم. درباره بازیکنانی هم که می‌خواهیم نمی‌توانم الان حرف بزنم چون باید ببینیم چه زمانی کارها اجرایی می شود و سپس نام ها را اعلام کنیم.»


وی در خصوص اینکه در کرواسی با بازیکنان خارجی برای حضور در پرسپولیس مذاکره کرده یا نه ادامه داد: ما در کنار لیست اعلام شده یک لیست دیگر هم داشتیم اما باید ببینیم امکانات ما چقدر است و همه این مسائل بستگی به بودجه باشگاه دارد.


برانکو در مورد حضور احتمالی استیماچ در تیم استقلال و آیا او در این موضوع نقشی داشته ادامه داد:« استیماچ 7 سال در تیم ملی کرواسی شاگرد من بود همان طور که با حسین فرکی 5 سال کار کردم. از روند مذاکرات او با استقلال خبری ندارم اما راجع به سوابق او باید بگویم که سرمربی تیم ملی کرواسی هم بوده است. البته این موضوع برای من یک مبارزه تحریک آمیز خواهد بود چرا که اگر او در استقلال باشد دربی هیجان‌انگیزی خواهیم داشت.»



انتهای پیام/

ارسال نظر