صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶
مالک باشگاه نفت‌‌تهران در گفت و گو با آنا :

علی کریمی دستگاه قضایی کشور را فریب داد/ گل‌محمدی نگذاشت نفت آسیایی شود

حمیدرضا جهانیان گفت:‌ برای بازپرس پرونده مسجل شده که کریمی و وکیلش و دستگاه قضایی را فریب دادند.
کد خبر : 240004

حمیدرضا جهانیان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره ممانعت از حضور باشگاه نفت‌تهران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: «مطابق قوانین ما همه مدارک را آماده و در اختیار کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دادیم اما رضا گل‌محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران با تمدید نکردن پروانه باشگاه مانع از آن شد که در رقابت‌های لیگ قهرمانان شرکت کنیم.آن هم در شرایطی که ما هیچ کوتاهی نکرده بودیم.»


وی ادامه داد: «بزرگترین ایراد گل‌محمدی از ما نداشتن نامه سازمان امور مالیاتی بود که توانستیم این نامه را هم بگیریم و در اختیار اداره کل ورزش استان تهران قرار دهیم ولی باز هم گل‌محمدی مانع از دادن نامه تمدید پروانه باشگاه شد تا نتوانیم آن را ترجمه کنیم و به AFC بدهیم تا مجوز نفت‌تهران باطل شود تا تیمی که با زحمت فراوان سهمیه گرفته بود از حق طبیعی‌اش محروم شد. حالا گل‌محمدی به قولی که به مردم داده بود، عمل کرده و ذوب‌آهن به جای نفت در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند.»


مالک باشگاه نفت‌‌تهران در خصوص اینکه آیا شکایتی از گل‌محمدی از سوی باشگاه نفت صورت گرفته یا نه، تصریح کرد: «ما به مراجع مختلفی شکایت بردیم ولی با حرف‌هایی نظیر برخورد می‌کنیم، بررسی می‌شود، تنبیه درنظر می‌گیریم، مواجه شدیم که فایده‌ای هم ندارد. در روز روشن حق‌مان را خوردند و با رفتار مغرضانه اجازه موفقیت را از ما گرفتند. حتی به سازمان لیگ برای چندمین بار نامه زده شده است که مانع برگزاری بازی‌های نفت شوند.»


وی تاکیدکرد: «امتیاز باشگاه نفت‌تهران به ما واگذار شده است ولی گل‌محمدی با سینه‌ای سپر نگذاشت تا پروانه فعالیت باشگاه تمدید شود. این کار برخلاف اصل 44 قانون اساسی است. سیاست کلی نظام نمی‌پذیرد که فردی مانع انجام قوانین شود ولی گل‌محمدی یک تنه جلوی فعالیت باشگاه ما را می‌خواهد بگیرد. خیلی عجیب است که ما در تهران به‌دنبال انجام کار ورزشی هستیم ولی از اداره کل ورزش استان تهران عمدا مانع انجام فعالیت‌مان می‌شوند.»


جهانیان درباره اینکه علی کریمی توانسته بود جکم جلب وی را بگیرد و او برای حل این مشکل چه کرد، اظهارداشت: «علی کریمی با مشاوره‌ای که از وکیلش گرفته بود، از من شکایت کرده بود که علیه او نشراکاذیب انجام داده‌ام در حالی که من فقط پیامکی که خود او داده بود را منتشر کردم. بعد هم آدرس باشگاه نفت را ملاصدرا، خ ...، به دادگاه داده بود که پس از آنکه اخطارها داده می‌شد، هیچ‌کدام به دست من نمی‌رسید. طبیعی است در چنین شرایطی حکم جلب صادر می‌شود. جالب اینکه روی آدرس اخطارهای دادگاه هم خط کشیده بودند تا در خبر گرفتن حکم جلب کسی متوجه کلک‌شان نشود. »


وی ادامه داد: «من در دادگاه حاضر شدم و آدرس باشگاه را که در قرارداد با علی کریمی بود را ارائه کردم و همانجا بازپرس محترم متوجه شد که دستگاه قضایی فریب داده شده است و اینت موضوع برای او مسجل شد. خیلی کار زشتی از سوی علی کریمی و وکیلش صورت گرفت.برای دستگاه قضایی مسجل شده‌است که کریمی و وکیلش به عمد آدرس غلط دادند و دستگاه قضایی را فریب داده‌اند.»


مالک باشگاه نفت‌‌تهران درباره اینکه چرا با علی کریمی مصالحه نشده است، تصریح کرد: «مقصر اصلی وکیلی علی کریمی است. درآمد این انسان در دعوای موکلش با باشگاه نفت است. به جای راه صلح و مذاکره، دعوا را پیشنهاد کرد. او خیلی علاقه دارد در رسانه‌ها مطرح شود و دائم هم عکس‌هایش با علی کریمی را منتشر می‌کند.»


جهانیان درباره تقویت نفت‌تهران در نیم‌فصل دوم بیان کرد: «ما تیم بسته شده‌ای را تحویل گرفتیم و حمید درخشان فرصت نکرد که بازیکنان موردنظرش را جذب کند. تفکرات و سیاست‌‌های باشگاه برای جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول است و امیدواریم که مهره‌های خوبی را بگیریم تا با قدرت بیشتری نیم‌فصل دوم را شروع کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر