صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

انتخابات کمیته دانشجویی آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی برگزار شد

زهرا سلطانی چرنی، مازیار ظهیر، سهیل شیخ الاسلامی، شروین افتخاری، علی ساعی فر و مانا فرحناک رودسری، با اکثریت آراء در انتخابات کمیته دانشجویی آموزشی به عنوان نمایندگان رشته‌های تحصیلی خود برگزیده شدند.
کد خبر : 23963

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مشاور اجرائی رئیس دانشگاه و مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با حضور در جلسه انتخابات نمایندگان این کمیته، با تشریح تاریخچه شکل گیری، اهداف و ضرورت تشکیل این کمیته، بر تغییرات گسترده نظام آموزش در عصر اینترنت و فضای مجازی بر مشارکت و همکاری دانشجویان به‌ عنوان بازوهای اجرائی و ذینفعان اصلی دانشگاه در راستای ارتقاء و اعتلای هرچه بیشتر روند آموزش تاکید کرد .


دکتر علی سلگی با تعیین شرح وظایف نمایندگان کمیته آموزشی دانشجویی، از دانشجویان حاضر در جلسه درخواست کرد در راستای اصلاح و بهبود فرایندهای آموزشی مورد نیاز، دانشجویان با همکاری و مشارکت مسئولانه، نسبت به انتخاب اصلح نمایندگان خود شرکت کنند.


دکتر یوسف پور خوشبخت قائم مقام معاون آموزشی دانشگاه نیز با تاکید بر نقش موثر دانشجویان در پیشبرد برنامه‌های استراتژیک دانشگاه و در قالب تشکیلات منسجم و قانونمند از دانشجویان فعال این کمیته به‌عنوان مشاوران دلسوز، پل ارتباطی و حلقه واسط برای پاسخگوئی به نیاز دوسویه دانشجو و مسئولان دانشگاه یاد کرد .


مدیر کل آموزش واحد پزشکی تهران با توجه به اینکه اکثر مشکلات آموزشی دانشجویان به دلیل عدم اگاهی است








این کمیته مجموعه‌ای از اعضای فعال دانشجویی دانشکده‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی است که به عنوان نهاد تصمیم گیرنده در راستای بررسی راهکارها برای ارتقای بیشتر دانشگاه گام بر می‌دارند.

تصریح کرد: آشنائی با قوانین و مقررات و همچنین دستور العمل‌های آموزشی دانشگاه موجب می‌شود که از بروز بسیاری مشکلات ساده و در عین حال دست و پاگیر دانشجویان با مدیران و مسئولان ارشد جلوگیری شود .


دکتر امیر عباس لشگری افزود: معمولاٌ زمان و بخش عمده‌ای از وقت شوراهای آموزشی صرف حل و فصل مشکلات آموزشی دانشجوئی می‌شود در حالیکه که با توانمندسازی دانشجویان عضو این کمیته و در نتیجه کاهش حجم مراجعاتی که اصولاٌ ضروری نیست، می‌توان فرصت و وقت بیشتری برای شناسائی، رسیدگی و تقویت دانشجویان نمونه و برتر گذاشت .


مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی ( EDC ) نیز ماموریت و هدف اصلی این مرکز را هدایت دانشجویان و ارتقای سطح آموزشی دانشگاه برشمرد.


دکتر مهسا هادیپور افزود: آموزش بهتر منجر به ایجاد نیروی کار مؤثر و مورد نیاز و در نتیجه ارتقای سطح سلامت جامعه می‌شود وتشکیل این کمیته باحضور دانشجویان منتخب دانشکده‌های تابعه دانشگاه گامی مهم درراستای ارتقای علمی، فناوری و در نهایت ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی است .


مسئول کمیته آموزشی دانشجوئی نیز اظهار کرد: این کمیته مجموعه‌ای از اعضای فعال دانشجویی دانشکده‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی است که به عنوان نهاد تصمیم گیرنده در راستای بررسی راهکارها برای ارتقای بیشتر دانشگاه گام بر می‌دارند.


سپیده نصرالله افزود: این کانون در خرداد ماه سال 1393 به تائید رئیس واحد پزشکی تهران رسیده است و امیدواریم در سال جدید با مشارکت و همکاری اعضاء و منتخبین جدید شاهد حرکت و رشد و توسعه کمی و کیفی مطلوب آن باشیم .


در پایان این نشست دکتر سلگی با ابراز امیدواری از تشکیل این جلسه گفت: در جلسه آینده که قطعاٌ با حضور ریاست دانشگاه و معاون آموزشی تشکیل میشود از خدمات و فعالیت‌های ارزشمند اعضای پیشین کمیته و همینطور اعضای فعال جدید تقدیر به عمل خواهد آمد .


در پایان این مراسم انتخابات رسمی اعضای شورای مرکزی کمیته انجام شد و اعضای منتخبین کمیته دانشجویی آموزشی به شرح اسامی دانشجویان زیر مشخص شد .


زهرا سلطانی چرنی- نماینده دانشجویان پرستاری و مامایی کمیته دانشجویی آموزشی
علی ساعی فر- نماینده دانشجویان رشته پزشکی مقطع کارورزی کمیته دانشجویی آموزشی
شروین افتخاری- نماینده دانشجویان رشته پزشکی مقطع کارآموزی کمیته دانشجویی آموزشی
سهیل شیخ الاسلامی- نماینده دانشجویان پزشکی مقطع فیزیوپاتو کمیته دانشجویی آموزشی
مازیار ظهیر- نماینده دانشجویان پزشکی مقطع علوم پایه کمیته دانشجویی آموزشی


انتهای پیام/

ارسال نظر