صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۸ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶

کشف برنج‌هایی با طعم تریاک 

 رئیس کلانتری 210 پایانه شرق تهران با اشاره به کشف بیش از یک کیلو تریاک در داخل کیسه برنج، گفت: متهم تریاک را در داخل کیسه برنج پنهان کرده بود. 
کد خبر : 239601

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سروان جواد قربان زاده گفت: در پی اطلاع از انتقال مواد مخدر از طریق پایانه اتوبوسرانی تحت پوشش کالای مسافر، تیم‌های دایره مبارزه با مواد مخدر این کلانتری برای شناسایی متهمان وارد عمل شدند.
وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده بدست آمد که تعدادی از سوداگران مرگ تحت پوشش مسافر و حمل کالا اقدام به انتقال مواد مخدر به طور عمده و خرد می‌کنند که شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ، در ستور کار ماموران انتظامی این کلانتری قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: پس از آموزش و برقراری گشت‌های انتظامی به طور شبانه روز، ماموران تخصصی کلانتری ظهر روز گذشته متوجه رفتار مشکوک فردی که در حال خروج از پایانه شرق بود شدند که یک کیسه برنج همراه داشت.
قربان زاده ادامه داد: ماموران انتظامی دقایقی متهم را تحت مراقبت دادند تا اینکه برای بررسی بیشتر به وی نزدیک ولی متهم بلافاصله به محض مشاهده ماموران کلانتری از محل متواری شد.
این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم که قصد رهایی از قانون را داشت هنگام فرار، کیسه برنج همراهش را به سویی پرتاپ و به فرار خود ادامه می‌داد تا اینکه ماموران کلانتری ضمن اعلام فرار متهم، به سایر گشت‌های انتظامی در سطح حوزه، توانستند با همکاری سایر گشت‌های انتظامی متهم که بعدا مشخص شد وی دارای سابقه اعتیاد است، دستگیر و کیسه برنج همراه وی مورد بازرسی قرار گرفت.
رئیس کلانتری 210 پایانه شرق، اظهار کرد: در بازرسی صورت گرفته مقدار یک کیلو و 214 گرم تریاک از داخل کیسه برنج کشف شد.
وی گفت: متهم پس از دستگیری برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد که بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر انتقال و حمل مواد مخدر اعتراف و اعلام کرد که از اسد آباد همدان به تهران آمده است.
گفتنی است، این متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کشف مواد مخدر
ارسال نظر