صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶

بازدید هیات ارزیاب وزارت بهداشت از دانشکده پرستاری و مامایی واحد سمنان

هیات ارزیاب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان از این دانشکده بازدید و با دانشجویان رشته مامایی به گفت‌و‌گو پرداختند.
کد خبر : 239594

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این هیات در جلسه‌ای با حضور معاون پزشکی، مدیران گروه رشته مامایی و پرستاری و کار‌شناسان این دو رشته به گفت‌و‌گو نشستند.


زینب خالدیان معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، گزارشی از وضعیت آموزشی حوزه علوم پزشکی واحد سمنان با تاکید بر گروه مامایی این واحد دانشگاهی، تعداد اعضای هیات علمی، ساعت‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان، تعداد دانشجویان و وضعیت کلاس‌های آموزشی تئوری و عملی دانشجویان ارائه کرد.


هیات ارزیاب وزارت بهداشت در این بازدید از قسمت‌های مختلف دانشکده از جمله مرکز مهارت‌های بالینی، آزمایشگاه‌ها، کلاس‌های درسی، کتابخانه و بخش‌های زنان و زایمان بیمارستان شفا و مرکز بهداشتی و درمانی تدین سمنان بازدید و با دانشجویان کارآموز رشته مامایی به گفت‌و‌گو نشستند.


این هیات در نشستی صمیمانه با دانشجویان رشته مامایی در دانشکده پرستاری و مامایی نیز به گفت‌و‌گو و تبادل نظر پرداختند و پیشنهاد‌هایی برای افزایش کیفیت آموزشی دانشجویان ارائه کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر