صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۹ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از خوابگاه‌های دانشجویی

نشست صمیمی دکتر اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با دانشجویان خوابگاه‌های این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 238649

به گزارش خبرنگار آنا، اسلامی در این دیدار گفت: در راستای اجرای نظم و مقررات و بررسی مشکلات احتمالی و صحبت با دانشجویان، این بازدید صورت گرفت و بحمدالله بازخورد و انعکاس خوبی برای دانشجویان به همراه داشت.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جرفت در این بازدید صمیمی از نزدیک با دانشجویان خوابگاه ها، اتاق ها، نمازخانه، محوطه فضای سبز بازدید کرد و افزود: رسیدگی جدی به اوضاع و امورات دانشجویی از وظایف اصلی ماست.


وی با مطلوب ارزیابی کردن امور خوابگاه ها و رضایت دانشجویان از امکانات آموزشی رفاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به صورتی بستر و زمینه رشد و پیشرفت را برای دانشجویان مهیا می کند که دانشجو به صورت خودجوش به تولید علم و فرهنگ بپردازد و فعالیّت های علمی، فرهنگی و ورزشی ارزنده ای را انجام دهد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت دوران دانشجویی را دوران شیرین و خاطره‌انگیز توصیف کرد و افزود: شما دانشجویان باید فرصت موجود را مغتنم شمرده و نهایت بهره را کسب کنید که جو خوابگاه به صورت فضای علمی باشد.



اسلامی افزود: خدمات و امکانات ارائه شده در خوابگاه های دانشگاه آزاد واحد جیرفت مطلوب و در شأن دانشجویان است و یکی از برنامه های کاری ما آن خواهد بود که بیشتر به دانشجو توجه شود و مقوله دانشجوسالاری در دانشگاه پررنگ تر شود و اولویت اصلی ما رضایت دانشجو است.


اسلامی زمانی را برای صحبت ها و ارائه پیشنهادات دانشجویان اختصاص دادند و دانشجویان خوابگاه ها این فرصت را مغتنم شمردند و از برخورد رئیس دانشگاه و زحمات مسئولان خوابگاه ها ابراز رضایت کردند و به بیان نقاط قوت و مثبت دانشگاه پرداختند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
مرضیه جیرفتی
08:39 - 1397/07/14
چرا امسال خوابگاه نداره