صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶

اپلیکیشن پیام‌رسان مخصوص کودکان ساخته شد

یک شبکه اجتماعی برای نخستین بار اپلیکیشن پیام‌رسان مخصوص کودکان زیر ۱۳ سال ساخته است که والدین می‌توانند برآن کنترل داشته باشند.
کد خبر : 238470

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، برای نخستین بار شبکه اجتماعی فیس‌بوک اپلیکیشن مخصوص کودکان زیر ۱۳ سال طراحی کرده است. این اپلیکیشن به نام «Messenger Kids» با محوریت حفظ حریم خصوصی ساخته شده است.


Messenger Kids به والدین اجازه می‌دهد پس از دانلود اپلیکیشن و ایجاد پروفایل برای کودکان، دوستان و افراد خانواده‌ای که می‌توانند به آنها پیام دهند یا تماس ویدئویی برقرار کنند را انتخاب کنند. این پیام‌رسان برای کودکان کمتر از ۱۳ سال است که طبق قوانین نمی‌توانند در فیس‌بوک حساب کاربری داشته باشند.


علاوه بر آن این اپلیکیشن به کودکان اجازه نمی‌دهد دوستان را اضافه یا حذف کنند و فقط والدین می‌توانند این کار را انجام دهند. همچنین کودکان نمی‌توانند حساب کاربری فیس‌بوک یا پیام‌رسان جداگانه داشته باشند. بلکه حساب کاربری آنها همیشه به والدین متصل است.


این اپلیکیشن دارای فیلتر و ایموجی‌های مختلف مخصوص کودکان است. هم‌اکنون Messenger Kids برای سیستم‌عامل iOS در آمریکا عرضه شده است.


منبع: مهر



انتهای پیام/

ارسال نظر