ترجمه و چاپ کتاب « رفتار مصرفکننده، چشم انداز اروپا» در واحد یزد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا دکتر سید حسن حاتمی نسب با همکاری مهدی سلیمانی دانش آموخته رشته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی واحد یزد موفق به ترجمه کتاب رفتار مصرف کننده نوشته نویسندگان لئون جی شیفمن، لسلی لازارکائوک، هاوارد هانسن شد.
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد ترجمه این کتاب گفت: «در چند دهه اخیر، رفتارها و واکنشهای مصرفکنندگان در قبال محرکهای موجود در بازار، به عنوان یکی از اصلیترین معیارهای تنظیم برنامهها، توسعه و اجرای استراتژیهای بازاریابی مورد توجه بازاریابان و مدیران قرار گرفته است. این کتاب به عنوان یک اثر ارزشمند نشان میدهد که چگونه مصرفکنندگان محصولات و خدمات مورد نیاز را از یک برند خاص و فارغ از معادلات شرکتهای رقیب، انتخاب میکنند.»
حاتمی نسب افزود: «به دلیل رویکرد آموزشی مناسب و مطالب بسیار کاربردی، کتاب حاضر به عنوان یکی از 5 منبع برتر حوزه رفتار مصرفکننده، در دانشگاههای مطرح دنیا از سوی استادان تدریس میشود با توجه به رویکرد جامع کتاب و لزوم آگاهی از مباحث بین رشتهای برای درک بهتر مطالب، توضیحات مناسب همراه با مثالهایی از بازار ایران و جهان به متن کتاب اضافه شده است که آن را به منبعی خاص و متمایز برای بازاریابان و دانشجویان رشتههای کسب و کار و بازرگانی مبدل ساخته است.»
انتهای پیام/