صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶

راه‌اندازی سایت مجله علمی پژوهشی واحد لامرد از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس

سایت مجله علمی پژوهشی «تجارب تربیتی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با حضور دکتر محمد کاظم کاوه پیشقدم دبیر هیات امنا و رئیس این واحد راه‌اندازی شد.
کد خبر : 238017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به عنوان قطب علمی جنوب کشور تنها واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان فـارس است که در مقـطع دکتری در رشته‌های برنامه‌ریزی درسی و فلسفه تعلیم و تربیت به تربیت فرهیختگان مورد نیاز جامعه می‌پردازد و در امر تعلیم و تربیت در بالا ترین سطوح پیشگام است به همین منظور و با استفاده از تجارب و تخصص علمی-پژوهشی استادان خود و همکاری استادان ملی و بین المللی نشریه بین المللی تجارب تربیتی (Journal of Educational Experiences) را راه اندازی نموده است .


این مجله با هدف بالا بردن وضعیت علـمی کشور در زمینه مسـایل تربیتی از اساتید برجسته کشوری و بین المللی استفاده کرده است که ارکان مجله عبارتند از: مدیر مسئول دکتر علی اصغر ماشین چی، سر دبیر دکتر سید احمد هاشمی، مدیر داخلی دکتر عباس قلتاش و هیات تحریریه مجله دکتر سید احمد هاشمی، دکتر عباس قلتاش، دکتر علیرضا عراقیه، دکتر نادر سلیمانی، Julia Drobotenleo ،Genute Gedviline، Huijan Xue،A.Valentine Dusele هستند.


مخاطبان این مجله همه متخصصان، پژوهشگران، دانشجویان و صاحبنظران در رابطه با موضوع برنامه‌ریزی درسی خواهند بود. با توجه به بالا بودن پتانسیل علمی اعضای هیات تحریریه این مجله، امید است به زودی این مجله در لیست مجلات معتبر بین‌المللی و پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر