صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
در نشست رئیس دانشگاه آزاد البرز با رئیس حوزه سه بانک ملی مطرح شد

امکانات غیرحضوری بانکی در اختیار استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با رئیس حوزه سه بانک ملی البرز و تنی چند از مسئولان بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد در نشستی به بررسی راهکارهای استفاده بهینه استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه از خدمات بانک ملی پرداختند.
کد خبر : 237877

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر بهروز میرزا هدف از نشست مشترک با مسئولین بانک ملی استان البرز و کرج را بررسی راه‌های دستیابی بهینه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به امکانات موجود در سیستم بانکی و بهره گیری از خدمات غیرحضوری بانکی برای این عزیزان برشمرد.


وی تاکید کرد: «با توجه به ورود تکنولوژی‌های نوین و امکان دسترسی اکثر اقشار جامعه به اینترنت و نیز با توجه به ارزشمندی وقت، بویژه برای قشر دانشگاهی، بهره گیری از خدمات غیرحضوری بانک های طرف حساب با دانشگاه از ضروریات زندگی روزمره است.»


رئیس واحد کرج بانک ملی را یکی از قدیمی ترین معتبرترین بانک های کشور عنوان کرد و با ابراز رضایت از نحوه تعامل این بانک با دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز، ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از خدمات به روز این بانک از قبیل سامانه بام و خدمات اینترنتی رفاه بیشتری در زمینه پرداخت های مالی برای دانشگاهیان فراهم شود.


محسن بریری رئیس حوزه 3 بانک ملی استان البرز نیز با ابراز خرسندی از همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در این استان به معرفی خدمات غیرحضوری بانک ملی همچون سامانه بام پرداخت و گفت: «بانک ملی ایران با هدف ارائه کامل ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه کردن خدمات قابل ارائه به آنها، اقدام به طراحی سامانه بانکداری اینترنتی جدید «بام» کرده است.»


وی ادامه داد: «با توجه به جایگاه ویژه مشتریان در نزد بانک ملی ایران و با اذعان به این موضوع که بخشی از کارهای روزمره مشتریان اعم از کنترل بودجه بندی های مختلف زندگی به خاطرسپاری عنوان هزینه ها و درآمدهای انجام شده و اطلاعات بانکی و تماس افراد مختلف بی ارتباط به حساب بانکی او نیست در این سامانه تلاش شده با ایجاد برنامک هایی با عنوان های بودجه ریزی ـ دفتر تلفن ـ یادداشت گذاری بر روی صورتحساب سامانه ای کامل شامل خدماتی فراتر از خدمات بانکداری را به مشتری ارئه شود چراکه آسایش و آسودگی مشتریان شعار همیشگی ما است.»


رئیس حوزه سه بانک ملی البرز با اشاره به تنوع ابزارهای الکترونیکی مورد استفاده در سطح جامعه از قبیل تلفن همراه ـ تبلت ـ لپ تاپ و رایانه های شخصی، تصریح کرد: «صفحات این سامانه به صورت واکنش گرا طراحی شده و بدون نیاز به تنظیماتی از سوی کاربر با دستگاه مورد استفاده کاربر هماهنگ می شود.»


وی تاکید کرد: «با توجه به تنوع بالای عناوین مختلف تراکنش های بانکی اعم از پایا ـ ساتنا و ..، بخش های انتقال وجه سامانه بام این بانک که در اختیار عموم مردم بویژه قشر دانشگاهی قرار دارد نیز کاملاً به صورت هوشمند طراحی شده است تا بدون نیاز به تعیین نوع تراکنش از سوی مشتری با دریافت مبلغ و حساب مقصد نوع تراکنش تشخیص داده شده و پیام لازم به کاربر نمایش داده شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر