صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
در گفت‌و‌گو با آنا

جعفر کاشانی: اگر دادگان برای استقلال و پرسپولیس ساختمان نمی‌خرید، این دو تیم حتی آدرس هم نداشتند/ مهره «سیاسی» نیستم

عضو هیات مدیره بباشگاه پرسپولیس گفت: اگر دادگان برای استقلال و پرسپولیس ساختمان نمی خرید، این دو تیم حتی آدرس هم نداشتند.
کد خبر : 23773

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از کش و قوس‌های فراوان، هیات مدیره جدید دو تیم استقلال و پرسپولیس معرفی شدند. در بین اعضای هیات مدیره پرسپولیس نام جعفر کاشانی به چشم می خورد. وی که در هیات مدیره پیشین این تیم نیز حضور داشت، اعتقاد دارد حضورش در هیات مدیره پرسپولیس به دلیل اصرارهای مکرر مسئولان ورزش کشور بوده است.


کاشانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا از خط مشی پرسپولیس برای فصل جدید کاملا بی خبر بود و در این باره اظهار داشت: «قرار است ساعت 2 امروز (چهارشنبه-27 خرداد) اعضای هیات مدیره پرسپولیس با معاون ورزشی وزارت ورزش جلسه ای داشته باشند. پس از برگزاری این جلسه اهداف کلی باشگاه برای فصل جدید مشخص خواهد شد.»


وی با اشاره به این که هویت پرسپولیس گم شده عنوان کرد: «مشخص نیست در طول سالیان گذشته چه بر سر تاریخچه، جام ها و هویت پرسپولیس آمده است. اگر همین الان کسی بخواهد از گذشته و تاریخ پرسپولیس بداند ما چیزی برای عرضه نداریم. این تیم در طول این سال‌ها قهرمانی‌های زیادی را کسب کرد اما جام‌های آن موجود نیست.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود: «تا زمانی که به جای باشگاه‌داری به دنبال تیم‌داری باشیم، چنین رویه ای ادامه خواهد داشت. باشگاه باید دارای آکادمی، تیم های پایه، استادیوم اختصاصی و... باشد، اما پرسپولیس به جز یک آکادمی و یک ساختمان چیزی دیگری ندارد. خدا پدر دادگان را رحمت کند. اگر دادگان برای استقلال و پرسپولیس ساختمان نمی خرید، این دو تیم حتی آدرس پستی هم نداشتند. اعتقاد دارم در پرسپولیس باید انسان های بزرگی حضور داشته باشند، در عیر اینصورت وضعیت به همین منوال خواهد بود.»


کاشانی در پاسخ به این سوال که چرا وی در هر شرایطی به حضور در هیات مدیره پرسپولیس تمایل دارد؟ گفت: «من خودم گرفتاری و مشغله های زیادی دارم اما وقتی از من خواهش می کنند و به دنبالم می آیند، من نمی توانم پاسخ منفی به آنها بدهم. می خواهم تا زمانی که زنده هستم کاری ماندگار برای پرسپولیس انجام بدهم؛ البته اگر بعضی ها اجازه این کار را بدهند.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به این شائبه که گفته می شود وی یکی از مهره‌های «سیاسی» در هیات مدیره جدید است، گفت: «از سیاسی شناخت چندانی ندارم. من نه تنها مهره سیاسی بلکه مهره هیچ کس دیگری نیستیم و نخواهم بود. حمیدرضا سیاسی در زمان هیات مدیره قبلی علاقه مند بود تا به این تیم کمک کند. درباره موفقیت یا عدم موفقیت سیاسی هم با توجه به همین عدم شناختم از وی نمی توانم نظری بدهم.»


کاشانی در ادامه صحبت هایش ابقا یا عدم ابقای نژادفلاح در پرسپولیس را منوط به برگزاری جلسه هیات مدیره دانست و عنوان کرد: «هنوز جلسه هیات مدیره پرسپولیس برگزار نشده است. امیدوارم با برگزاری این جلسه بسیاری از ابهامات پرسپولیس مشخص شود.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان صحبت هایش درباره بازگشت برانکو به پرسپولیس پس از پرداخت قسمتی از مبلغ قراردادش گفت: «برانکو تقصیری ندارد. وقتی با او قراردادی امضا می شود باید حق و حقوق او نیز مطابق با قراردادش پرداخت شود. در باشگاه‌داری حرفه ای چنین بدقولی هایی نباید وجود داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر