صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۱:۰۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
محبی‌نیا در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد

امکان اعلام وصول سوال از رئیس جمهور در صورت بی‌توجهی به اخطار مجلس

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: حل مسئله موسسات مالی و اعتباری و رسیدن مدعیان به حقوقشان بسیار بهتر از سوال از رئیس جمهور است.
کد خبر : 237443

جهانبخش محبی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به اخطار رئیس مجلس به بانک مرکزی در خصوص حل بحران موسسات مالی اعتباری گفت: این اخطار بدین معنا است که اقدامات کمیسیون‌ها و نمایندگان برای حل این مسئله، به سرانجام خوبی نرسیده است، البته اقدامات قابل دفاعی داشتیم ولی رضایت عامه حاصل نشده است و این امر می‌تواند برای تمامی نظام و کشور مایه‌ی ضعف و آسیب شود.


وی با بیان اینکه وقتی رئیس مجلس که شخصا فرد بردباری است مجبور می‌شود در صحن علنی از واژگان عتاب‌آمیزی استفاده کند، دولت و سیف باید این موضوع را جدی بگیرند، افزود: با توجه به شناختی که از دولت و آقای سیف دارم قطعا این موضوع را جدی خواهند گرفت.


نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان اینکه توجه نکردن به اولتیماتوم مجلس می‌تواند به مراتبی بالاتر از بانک مرکزی تسری پیدا کرده و منجر به قوت گرفتن خواسته های مطرح شده نمایندگان در صحن مجلس شود، ادامه داد: تا الان روند رئیس مجلس به سمت حل موضوع بوده است که شاید دلیل عدم اعلام وصول سوال از رئیس جمهور نیز همین بود.


عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل مسئله و رسیدن مدعیان به حقوقشان بسیار بهتر از سوال از رئیس جمهور است، تصریح کرد: اگر نیروهای بانک مرکزی نتوانند بحران موسسات مالی را حل و فصل کرده و آن را مدیریت کنند، خاک آن به‌سوی رئیس‌جمهور خواهد رفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر