صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
در نطق پیش از دستور

ابوترابی‌فرد: شهدای غواص، ناجوانمردی مدعیان دفاع از حقوق بشر را فریاد زدند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های استکبار را پیام حضور مردم در تشییع شهدای غواص که در روز گذشته انجام شده بود دانست.
کد خبر : 23740

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در نشست علنی امروز (چهارشنبه 27 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور خود گفت: روز گذشته در ایران اسلامی دو فریاد بلند طنین‌انداز شد؛ فریاد شهدای عالیقدر غواص که با دست‌های بسته، قامت‌های استوار، صبر و شجاعت و ایثار حیرت‌آفرین خویش برگ‌های زرین دفاع مقدس را خلق کردند و حماسه ماندگار انقلاب اسلامی را در دنیای اسلام فریاد نمودند.


نماینده تهران در مجلس ادامه داد: شهدای عالیقدری که دیروز فریاد حضور خویش را در متن زندگی ما به گوش جهانیان رساندند درست در دقایقی که انقلاب و ملت بزرگ به حضور اقتدارآفرین آنها نیاز دیگر داشت حضور یافتند و بر عزت و پایداری ملت بزرگ ایران افزودند.


وی تصریح کرد: مردان سلحشوری که تربیت‌یافتنگان مکتب رمضان و مکتب امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) پیشوای متقین بودند و در سایه زلال قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و آموزه‌های دین درس شجاعت و ایثار را آموختند و نه تنها از جغرافیای ایران بلکه از جغرافیای اسلام و آزادگی دفاع و خون های پاک خود را تقدیم کردند.


نایب رئیس مجلس، یادآور شد: این مردان بزرگ ناجوانمردی مدعیان دفاع از حقوق بشر را بعد از ده‌ها سال از شهادت خویش بر بام جهان فریاد کردند اما فریاد دوم فریاد رسای ملت ایران به ویژه زنان، مردان و جوانان مؤمن و متدین تهران بود که آمدند فریاد کنند در کنار شهدا، آرمان‌های بلند شهدا که در اندیشه نورانی امام و فریاد ماندگار رهبر معظم و عالیقدر انقلاب اسلامی و ناخدای خدامحور انقلاب تجلی یافته است، همیشه ایستاده‌اند و در راه پاسداری و حراست از آرمان‌های انقلاب که شهدای عالی‌قدر پرچم‌های برافراشته شده آن‌اند آماده ایثار و استقامت هستند.


این نماینده مردم در مجلس گفت: ملت بزرگ تهران دیروز فریاد زندندکه در برابر زیاده‌خواهی نظام سلطه استکبار امریکا همه مزدوران آنها با همه قدرت و با قامتی استوار ایستاده‌اند. آمدند تا به نمایندگان جمهوری اسلامی در گفت‌و‌گوهای هسته‌‌ای بگویند با شجاعت و با اقتدار از همه سرمایه ملت ایران دفاع کنید و در برابر زیاده‌خواهی نظام سلطه کمترین ضعف و سستی را از خویش ارائه کنید.


وی افزود: ملت دیروز آمدند تا به ما، دولت و همه دولتمردان بگویند شما در راه شهیدان ثابت‌قدم و استوار باشید ما با همه توان در کنار شما ایستاده‌ایم. امیدوارم این پیام را آنگونه که باید از شهیدان و از وارثان هوشمند و بصیر و فداکار شهیدان که ملت بزرگ ایران است دریافت و در مسیر نورانی آنها باصلابت و استقامت و ایمان و با بالاترین سطح از همدلی و همزبانی ایستادگی کنیم.


ابوترابی فرد تأکید کرد: آمریکا و همه اعضای 1+5 بدانند ما از تحریم‌ها در راه رسیدن به بالاترین سطح از وحدت ملی و انسجام اسلامی بهره گرفته‌ایم ما با همه فشارها که بر ملت عزیز به ویژه طبقات ضعیف جامعه شما به ناحق تحمیل کردند از تحریم برای خلق دانش، تبدیل دانش به فناوری، تغییر ریل حرکت اقتصاد ایران و حرکت به سمت اقتصاد مبتنی بر تولید و مدیریت عالمانه مصرف بهره گرفته‌ایم و در آینده بهره‌ای بیشتری را خواهیم برد، در این راه با تمام توان ایستاده‌ایم و برای رسیدن به عزت و قدرتی که ملت بزرگ ایران در انتظار آن است به یاری خدا با وحدت و انسجام حرکت خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر