صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۶ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶
سردار غیب پرور در جمع خبرنگاران:

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه بشریت و ارزش‌‎های انسانی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی را رژیمی علیه بشریت و ارزش های انسانی می دانیم، تاکید کرد: به همین دلیل مجالی نیست یک ورزشکار بخواهد با این رژیم ارتباطی داشته باشد.
کد خبر : 237348

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه آیین تجلیل از قهرمان کشتی کشور «علیرضا کریمی» در جمع خبرنگاران گفت: ما رژیم جعلی صهیونیستی را یک رژیم می‌دانیم که علیه بشریت، همه خوبی‌ها و همه‌ ارزش‌های انسانی اقدام می‌کند.به همین دلیل اصلاً مجالی نیست که یک ورزشکار و غیر ورزشکار بخواهد با این رژیم صهیونیستی ارتباطی داشته باشد.


وی افزود: امروز دوستان ما در سازمان بسیج ورزشکاران برای تجلیل از این پهلوان جوان، مراسمی برگزار کردند که کار شایسته ای است و باید از این گونه اقدامات تجلیل کرد.


سردار غیب پرور گفت: من ایشان را از قبل ندیده بودم اما اکنون دیدم چه جوان وارسته و مومنی است و حتی پدر بزرگوار ایشان به بنده گفتند که علیرضا آرزوی دیدار با مقام معظم رهبری را دارند. من واقعاً به نوبه خودم و به نمایندگی از آحاد بسیجیان از این حرکت پهلوان جوانمرد تشکر می‌کنم و امیدوارم که در عرصه‌های دیگر نیز بتواند خوش بدرخشد و امروز علیرضا کریمی عزیز ملت ایران شد.


رئیس سازمان بسیج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی عنوان کرده بودند باید تکلیف این گونه مسابقات مشخص شود، بیان داشت: دوستان عزیز ما به برخی از قضایا توجه ندارند و باید حواسشان باشد که علیرضا کریمی کاری انجام داد که اگر این کار را انجام نمی‌داد به شدت زیر سوال بود، چرا که به یک رژیم جعلی و کودک‌کش اعتبار می‌داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر