صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۲۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶
از سوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

کتاب «مسئولیت اجتماعی شرکت» منتشر شد

کتاب مسئولیت اجتماعی شرکت (اصول، دیدگاه ها و راهبردها) تالیف دکتر فریدون امیدی عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر - خلیج فارس و معاون اداری و مالی این واحد از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.
کد خبر : 237177

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امیدی گفت: «توجه سازمان‌ها به محیط پیرامون و منافع اجتماعی در کنار منافع مالی و اقتصادی، نگرش جدیدی در کسب و کار است که از آن با عنوان مسئولیت اجتماعی شرکت یاد می‌شود.»


وی افزود: «مشتریان کنونی بیشتر تمایل به ارتباط با سازمان‌هایی دارند که در قبال جامعه و محیط پاسخگو بوده، التزام اخلاقی نسبت به آن داشته باشند و در تصمیم‌گیری‌های خود به این مسائل توجه کنند. این امر مستلزم آن است که سازمان‌ها ضمن آشنایی با اصول مسئولیت اجتماعی با دیدگاه‌ها و الگوهای مختلف در این زمینه آشنا شده و استراتژی‌های خود را با استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی، متناسب کنند. این ملاحظات می تواند در بلند مدت بر عملکر مالی و بازاریابی سازمان موثر واقع شود و باعث ایجاد مزیت رقابتی نسبت به رقبا شود.»


عضو هیات علمی گروه مدیریت واحد خرمشهر- خلیج فارس با بیان این اینکه رویکرد اصلی کتاب این است که با تبیین اصول، دیدگاه‌ها، الگوها و استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکت و در نهایت این مفهوم مهم را به مشتری مداری سازمان و عملکرد مالی آن متصل کند، ادامه داد: «تلاش بر این بوده است تا علاوه بر توجه به مسائل نظری، رویکردی عملی نیز به موضوع وجود داشته باشد، تا مدیران بتوانند این مفهوم را در سازمان های خود پیاده سازی کرده و از منافع آن بهره مند شوند.»


امیدی مولف کتاب های؛ روش تحقیق پیشرفته، بازاریابی و مدیریت بازار، روش های نوین یاددهی و یادگیری است که قبلا از سوی انتشارات کنکاش ناشر برتر کتاب منتشر شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر