صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶
رئیس کلانتری 168 سیزده آبان خبر داد

دریافت سند مالکیت و اسناد هویتی در ازای فروش موادمخدر

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان از دستگیری خرده فروش مواد مخدر که در ازای فروش مواد مخدر، اسناد مالکیت و هویتی معتادان را از آنان می‌گرفت، خبر داد.
کد خبر : 236963

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ محمود حق پرست در این باره گفت: روز گذشته یکی از شهروندان به کلانتری 168 سیزده آبان مراجعه و ضمن طرح شکایت علیه فرزندش اظهارکرد فرزندش 25 ساله است و به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد. او مدتی است که به ازای خرید مواد مخدر، اسناد مالکیت و هویتی وی را که شامل سند مالکیت آپارتمان، یک دستگاه خودروی سواری، دسته چک و ... است به خرده فروش مواد مخدر داده و مواد مخدر دریافت می‌کند.


وی با بیان اینکه شاکی از وضعیت مدارک هویتی و مالکیتی خود بی خبر بود، گفت: با طرح شکوائیه تیمی از عوامل کلانتری با شناسایی مخفیگاه و دستگیری خرده فروش موادمخدر دردستور کار قرار دادند و طی هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز دستگیری و بازرسی مخفیگاه متهم، این تیم به مخفیگاه خرده فروش مواد مخدر اعزام و در یک عملیات ضربتی، متهم دستگیر شد.


وی با اشاره به بازدید از مخفیگاه متهم گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد قابل توجهی اسناد مالکیت و هویتی کشف و ضبط شد.


حق پرست با اشاره به انتقال متهم به همراه اسناد مکشوفه به کلانتری، ادامه داد: متهم که از خرده فروشان مواد مخدر با سابقه است تحت بازجویی قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد که در نهایت پرونده تحقیقاتی وی تکمیل شد و با توجه به محرز بودن بزه انتسابی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.



انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر
ارسال نظر