صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
با حضور تنی چند از اندیشمندان افتتاح شد؛

فروشگاه «کتاب اندیشه» ویترینی برای دستاورد‌های حوزه اندیشه اسلامی

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ضمن مراسمی نخستین فروشگاه عرضه آثار منتشر شده توسط این مجموعه را افتتاح کرد. این مراسم با حضور آیت الله علی‌اکبر رشاد، حجت‌الاسلام محمود دعایی، و سید غلامرضا حسینی، مدیر عامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 236287

به گزارش خبرنگار سرویس اندیشه خبرگزاری آنا، مراسم افتتاح فروشگاه کتاب اندیشه با حضور اهالی کتاب و فرهنگ، درمحل این فروشگاه واقع در خیابان با حضور آیت الله علی اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام محمود دعایی، سرپرست مؤسسه اطلاعات و سید غلامرضا حسینی، مدیر عامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.



فروشگاه کتاب اندیشه در خیابان انقلاب و مقابل سردر اصلی دانشگاه تهران واقع شده و به گفته مدیر سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه بناست به پاتوقی متفاوت برای اهالی اندیشه تبدیل شود.


در این فروشگاه کتبی با محوریت ترویج فرهنگ و اندیشه اسلامی خصوصاً در حوزه ی علوم انسانی ـ اسلامی،عرضه می شود و در آن برترین و تازه ترین آثار منتشره این حوزه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.



فروشگاه کتاب اندیشه حدود 75 متر فضای مفید دارد که پنجاه متر آن در همکف و الباقی درنیم طبقه دوم با لحاظ امکان نشستن و مطالعه کتاب توسط مراجعین واقع شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر