صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
مدیرعامل سایپا در گفت‌وگو با آنا

اشتباهات داوران نبود در مکان دوم جدول بودیم

مدیرعامل سایپا گفت: داوران اشتباهات زیادی در این فصل بر علیه ما انجام دادند و اگر این مسائل نبود در مکان دوم جدول جای داشتیم.
کد خبر : 236253

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سایپا که فصل را با قدرت آغاز کرده بود بعد از چند هفته ناکامی و کسب نتایج ضعیف بار دیگر به روزهای خوبش برگشت و در دو هفته گذشته لیگ برتر موفق شد از سد نفت تهران و مشکی‌پوشان بگذرد.


رضا درویش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد روند نتیجه‌گیری تیم در هفته‌های گذشته گفت: «تیم ما در حال حاضر مصدومان زیادی دارد که 4 بازیکن کارشان به جراحی کشید و دایی به دلیل قدرت بالایی که دارد از بازیکنان جوان استفاده می‌کند و در حال حاضر با همین بازیکنان جوان خودمان نتایج خوبی کسب می‌کنیم که اگر اشتباهات داوران نبود جایگاه ما در جدول بالاتر بود.»


وی در رابطه با اشتباهات داوران در بازی مقابل مشکی‌پوشان افزود: «در بازی با مشکی‌پوشان همه شاهد بودند که داور چه بلایی سر تیم ما آورد. یک پنالتی برای ما نگرفت و چند بازیکن تیم را هم با کارت‌هایی که نشان داد در بازی بعدی محروم کرد. تیم ما که در حال حاضر چند بازیکن مصدوم دارد غیبت بازیکنان به دلیل محرومیت کارمان را سخت می‌کند.»


درویش ادامه داد: «ما حاضریم کل هزینه‌ دستگاههای ویدئو چک را پرداخت کنیم تا بازی‌ها ما با کنترل شود. ما تیمی بدون حاشیه هستیم که علی دایی با استفاده از جوانان دارد کارش را دنبال می‌کند اما این مسائل و مشکلاتی که برای تیم بوجود می‌آورند کار را برای ما سخت می‌کند. ماهینی، کنعانی‌زادگان، دانشگر، علیاری، ترابی و کلانتری چند بازیکن اصلی تیم هستند که دایی بدون آنها کارش را پیش می‌برد و ما هم از نتایج کسب شده راضی هستیم اما نباید داوری به گونه‌ای باشد که مشکلات ما را بیشتر کند.»


مدیرعامل سایپا در مورد پیش بینی‌اش از آینده این باشگاه در این فصل گفت: «قبل از شروع لیگ برنامه باشگاه قرار گرفتن در بین 3 تیم بالای جدول و گرفتن مجوز لیگ قهرمانان آسیا بود که اگر اشتباهات داوران نبود الان باید در مکان دوم جدول قرار می‌گرفتیم. هنوز هم به آینده امیدوار هستیم و مطمئن هستم تیم می‌تواند در پایان لیگ در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر