صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
جانشین فرمانده ناجا خبر داد

کشف 126 تن انواع مواد مخدر در دو ماهه امسال

جانشین فرمانده ناجا از کشف 126 تن انواع مواد مخدر در دو ماهه امسال در سراسر کشور خبر داد و گفت: این تنها گوشه‌ای از اقدامات پلیس است. در حوزه مواد مخدر 30 درصد افزایش کشف را نسبت به مدت مشابه پارسال داشتیم.
کد خبر : 23591

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سردار اسکندر مومنی در آیین تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید انتظامی غرب استان تهران که پیش از ظهر امروز در شهریار برگزار شد، گفت: گردش امنیت یک رویکرد اجتماعی است و در همین راستا نیز رویکرد ما تأمین امنیت و اجتماعی کردن این مقوله با کمک همه مردم خواهد بود.


وی با بیان اینکه مشارکت همه مردم و دستگاه‌ها در تأمین امنیت مهم است، اظهار کرد: بدون حضور و مشارکت مردم تأمین امنیت محقق نخواهد شد و نیروی انتظامی نیز به دنبال استفاده از مشارکت‌های مردمی در این حوزه است.


مومنی از کشف 126 تن انواع مواد مخدر در دو ماهه امسال در سراسر کشور خبر داد و گفت: این تنها گوشه‌ای از اقدامات پلیس است. در حوزه مواد مخدر 30 درصد افزایش کشف را نسبت به مدت مشابه پارسال داشتیم.


جانشین فرمانده ناجا تشریح کرد: ناجا در همین مدت تعدادی شهید و مجروح را در راه تأمین امنیت مردم و مبارزه با سوداگران مرگ تقدیم نظام و انقلاب کرده است و ما نیز با تمام توان، مسئولیت خود را انجام خواهیم داد.


مومنی از خانواده‌ها، شهروندان و تمامی مسئولان خواست، پلیس را در تأمین امنیت و تحقق وعده‌هایش همراهی کنند و گفت: امنیت مسیری است که همواره باید در آن حرکت کرد و در همین راستا نیز ناجا تلاش می‌کند که برای تأمین امنیت تمام بخش‌ها وارد شود.


وی ادامه داد: در راه انجام مأموریت‌هایمان، پلیسی با اقتدار اما توأم با رأفت و اخلاقی نیکو می‌خواهیم.


توجه به صیانت و سلامت درون ناجا از رویکردهای پلیس است


مومنی یکی دیگر از رویکردهای پلیس را توجه به صیانت و سلامت درون نیروی انتظامی برشمرد و افزود: این موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری و فرمانده ناجا نیز قرار دارد.








ناجا در همین مدت تعدادی شهید و مجروح را در راه تأمین امنیت مردم و مبارزه با سوداگران مرگ تقدیم نظام و انقلاب کرده است و ما نیز با تمام توان، مسئولیت خود را انجام خواهیم داد

وی در بخش دیگری از سخنانش به موقعیت غرب استان تهران پرداخت و بیان کرد: حوزه انتظامی فرماندهی ویژه غرب استان تهران با جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در تمام بخش‌ها و سطوح کشور است و به همین دلیل بود که ناجا تصمیم گرفت تا برای استان تهران سه فرماندهی مجزای شرق، غرب و تهران بزرگ را پیش‌بینی کند.


وی با بیان اینکه سردار اصلانی اولین فرماندهی است که پس از تشکیل فرماندهی غرب استان تهران مسوولیت را بر عهده گرفت، گفت: راه‌اندازی و ارتقای یک سازمان نوپا کار دشواری است که برادر بزرگوارمان به خوبی از پس از آن برآمده‌اند.


مومنی با تأکید بر اینکه نباید یک لحظه از کار و تأمین امنیت غافل شد، گفت: سردار اصلانی نیز با روحیه‌ای که داشتند حتی یک لحظه برای تأمین امنیت مردم کوتاهی نکرده و همواره با جان و دل در این حوزه فعالیت می‌کردند. اکنون نیز که به استان آذربایجان غربی می‌روند همین روحیه را خواهند داشت.


وی ادامه داد: سردار خانچرلی که مسئولیت جدید را عهده‌دار شده‌اند از افراد شایسته هستندکه کارهای بزرگی را در دوران مسوولیت‌شان در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انجام داده‌اند.


وی با تأکید بر اینکه امنیت همواره باید تولید شود، گفت: امنیت مانند یک ساختمان نیست که بگوییم ساخته شد و حالا برویم از آن استفاده کنیم باید در هر لحظه از شبانه‌روز نسبت به ترمیم آن حساس بوده و اقدام کنیم. خوشبختانه پرسنل ناجا نیز در هر لحظه از شبانه‌روز با یاد خداوند و ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی کار خود را آغاز کرده و با همین شیوه نیز به پایان می‌رسانند.


جانشین فرمانده ناجا در واکنش به درخواست استاندار تهران مبنی بر اینکه پرچم‌های ایران را به شکلی واضح‌تر در کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نصب کنید، اضافه کرد: این اقدام کار ارزشمندی است و پرچم نیز نماد ملی است که همه باید به آن احترام گذاشته و آن را ارج نهیم.


به گزارش آنا مومنی در ابتدای سخنانش با اشاره به حضور سردار حسین ساجدی‌نیا رئیس پلیس پایتخت گفت: برادرمان سردار ساجدی‌نیا نیز به خاطر ارتقاء به درجه سرتیپ تمامی و دریافت این درجه از دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا تبریک عرض می‌کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر