صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران خواستار شد

موضوع مصلی از سوی شهرداری منتفی شده است

رئیس کمیته عمران شورای شهر با بیان اینکه موضوع تکمیل پروژه‌ مصلی به طور کامل از سوی شهرداری منتفی شده است گفت: باید هر چه زودتر تکلیف این موضوع مشخص شود.
کد خبر : 23580

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در ادامه جلسه علنی شورای شهر تهران، اقبال شاکری با بیان اینکه موضوع مصلی از سوی شهرداری منتفی شده است، افزود: از آنجا که در تبصره بودجه برای ساخت مصلی هزینه مشخص شده است، بنابراین باید هر چه زودتر تکلیف این طرح مشخص شود.


وی افزود: همچنین یکی از قوی‌ترین مدیران شهرداری برای ساخت این پروژه تعیین شده است و اکنون باید جلسه‌ای با مسئولان مصلی گذاشته شود تا ببینیم عاقبت این پروژه چه می‌شود و شهرداری چه کمکی می‌تواند بکند.


وی در ادامه با تذکر به پلیس راهور در خصوص وضعیت دوربین‌های ثبت کنترل سرعت گفت: این همه هزینه برای نصب دوربین‌ها به چه دردی می‌خورد.


شاکری اضافه کرد: گاها دیده می‌شود که کامیون‌های حمل بار در خط سبقت در بزرگراه‌ها با سرعت زیاد در حرکت هستند و امنیت وسایل نقلیه را به خطر می‌اندازند. حال جای سوال است که این دوربین‌ها به چه کار می‌آیند و چرا پلیس تردد کامیون‌ها را در زمان شب کنترل نمی‌کند.


رئیس کمیته عمران شورای شهر همچنین با اشاره به ساخت زیر گذر میدان آزادی در محدوده زمانی مشخص از شهردار منطقه 5 خواست ساخت این زیر گذر که شاهراه ورودی شهر تهران است را هر چه سریعتر به پایان برساند زیرا باعث ایجاد مشکلات عدیده ای در این قسمت از شهر شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر