صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶

داعش با هدف درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر از سوی دشمنان اسلام ایجاد شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به مناسبت فروپاشی داعش اعلام کرد: فتنه ای خطرناک و مسموم با هدف آتش افروزی وسیع در عالم اسلامی و درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر از سوی دشمنان اسلام ایجاد شد.
کد خبر : 235777

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و اداره های دانشجویی و فرهنگی دانشکده های واحد به مناسبت فروپاشی داعش مراسم جشنی برگزار شد.


در این روز پیام سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی خطاب به رهبر معظم انقلاب از بلندگوهای دانشکده ها و حوزه ستادی پخش شد.


در بخشی از این پیام آمده است :« شش سال قبل فتنه ای خطرناک شبیه فتنه های زمان امیرالمؤمنین (ع) که فرصت و حلاوت درک حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) را از مسلمانان سلب کرد این بار پیچیده و آغشته به سمّ صهیونیسم و استکبار همچون طوفانی ویرانگر، عالم اسلامی را درنوردید. این فتنه خطرناک و مسموم با هدف آتش افروزی وسیع در عالم اسلامی و درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر از سوی دشمنان اسلام ایجاد شد. حرکت خبیثانه ای که با نام «حکومت اسلامی عراق و شام» در همان ماه های اولیه موفق شد با اغفال ده‌ها هزار جوان مسلمان دو کشور، بسیار اثرگذار و سرنوشت ساز عالم اسلامی عراق و سوریه را دچار بحران بسیار خطرناکی کند. آن چه پس از لطف خداوند سبحان و عنایت خاص رسول معظم اسلام (ص) و اهل بیت گرانقدرش باعث شکست این توطئه سیاه و خطرناک شد، رهبری خردمندانه و هدایت‌های حکیمانه حضرت مستطاب عالی و مرجع عالیقدر حضرت آیت العظمی سیستانی بود که موجب بسیج همه امکانات برای مقابله با این طوفان مسموم شد. قطعاً نقش ارزشمند ملت و دولت خدمتگذار جمهوری اسلامی بویژه رئیس جمهوری اسلامی، مجلس، وزارت دفاع و سازمان‌های نظامی و انتظامی و امنیتی کشورمان در حمایت از دولت‌ها و ملت‌های کشورهای فوق الذکر قابل قدردانی است. »




انتهای پیام/

ارسال نظر