صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶
مسئول بسیج دانشجویی واحد پرند:

حکم امام خمینی (ره) مانیفست ماست/ بسیج دانشجویی مامن جریان ارزشی دانشگاه

مسئول بسیج دانشجویی واحد پرند گفت: بسیج دانشجویی مامن است، مامن دوستداران انقلاب و جریان ارزشی، در مقابل آن مانع، کابوس و سد جریان‌های معاند نظام است.
کد خبر : 235384

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا تسلیمی مسئول بسیج دانشجویی واحد پرند در نشست «بررسی حضور و عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد» با اشاره به فرمان امام جهت تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه گفت: حکم امام مانیفست بسیج دانشجویی است و نقش بسیج دانشگاه‌ها را تببین می‌کند. امام از بسیج دانشجویی به عنوان یکی از بزگترین تشکل‌ها یاد کردند و از طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه‌ها خواستند با تمام توان خود از انقلاب و اسلام دفاع کنند و پاسدار اصول تغییرناپذیر باشند.


او ادامه داد: بسیج دانشجویی مامن است، مامن دوستداران انقلاب و جریان ارزشی، در مقابل آن مانع، کابوس و سد جریان‌های معاند نظام است. جریانی که پرچم‌دار مدعیان پوچ‌اندیش دانشگاهی است که هیچ فایده‌ای جز ضرر رساندن به فضای علمی و فرهنگی دانشگاهی ندارند. این جریان مطمئنا فعالیت‌های بسیج را در مقابل خود می‌بینند.


مسئول بسیج دانشجویی واحد پرند اضافه کرد: عده‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی تصور می‌کنند بسیج دانشجویی سد راه آنها است، باید بگویم بله، تشکل‌های یک بار مصرفی در دانشگاه آزاد اسلامی مستقر هستندو عملا پیاده نظام احزاب هستند و جای کار تشکلی آن دانشگاه را به تشنج می‌کشانند، بسیج دانشجویی با تمام توان مقابل آنها قد علم می‌کند و در این مسئله شکی نیست.


تسلیمی در رابطه با عملکرد بسیج دانشجویی واحد پرند گفت: سعی کرده‌ایم فعالیت‌هایمان با نگاهی جامع‌ باشد و قشرها و جنس‌های مختلف را در بربگیرد. از برگزاری اردوهای محرومیت‌زدایی و رسیدگی به زلزله‌زدگان چه در زلزله خراسان و چه کرمانشاه حضور داشتیم و تیم اردوی جهادی اعم از خواهران و برادران به این مناطق ارسال کردیم و به کار فرهنگی و هم عمرانی پرداختیم.


او افزود: در راهپیمایی اربعین برنامه‌ریزی برای شرکت گسترده دانشجویان را داشتیم و در حادثه زلزله کرمانشاه تیم‌های سه و چهارنفره هم برای کمک به آواربرداری و تقسیم اقلام بین زلزله‌زدگان به محل اعزام کردیم. این افراد اقلامی را که در دانشگاه جمع شده بود به مناطق زلزله‌زده منتقل و توزیع کردند.


مسئول بسیج دانشجویی واحد پرند به آسیب‌های اجتماعی موجود در دانشگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مسائلی که دانشگاه را تهدید می‌کند بحث کرختی دانشجویان است و این موضوع موجب مشاهده پررنگ‌تر آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد در بین دانشجویان می‌شود. یکی از مسئولیت‌های ما در واحد پرند ایجاد نشاط بین دانشجویان بود. ما این را در قالب برنامه‌های ورزشی ساماندهی کردیم و آن را با برگزاری لیگ فوتسال برای دانشجویان آقا در اردیبهشت ماه آغاز کردیم. اقبال بسیار خوبی شکل گرفت و حدود 12 تا 16 تیم در این مسابقات شرکت کردند. البته برنامه‌های ویژه‌ای هم برای خانم‌ها مانند کوهپیمایی‌ و برگزاری دوره‌ها و مسابقات سبک تفریحی تربیتی،برنامه‌ریزی شده و در دست اجرا است.


انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج دانشجویی
ارسال نظر