صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۶:۳۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶
نقوی حسینی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد

مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان، منشا ایجاد تنش در منطقه/ پاسخ هر تجاوزی را دندان‌شکن خواهیم داد

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد موثر ایران در مبارزه با عوامل بحران زا و تروریسم برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان قابل تحمل نیست بنابراین آمریکایی‌ها در حال طراحی صدام دیگری در منطقه هستند تا جنگ تحمیلی دیگری به‌وجود آید.
کد خبر : 234033

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به تهدیدات اخیر عربستان علیه ایران گفت: مثلث شوم آمریکا، رژیم صیهونیستی و عربستان، منشا ایجاد بی‌ثباتی و تنش در منطقه است.


وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها قدرتی با نام جمهوری اسلامی را نمی‌توانند تاب بیاورند، افزود: امروز جمهوری اسلامی با رویکرد مثبت توانسته دربرابر تروریسم و عوامل بحران‌زا ایستاده و از ناامنی سازی جلوگیری کند. این وضعیت برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان با انگیزه‌های گوناگون قابل تحمل نیست بنابراین آمریکایی‌ها در حال طراحی صدام دیگری در منطقه هستند تا جنگ تحمیلی دیگری به‌وجود آید.


نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران همیشه در بهبود مناسبات خوب با همسایگان و کشورهای منطقه تاکید داشته است، تصریح کرد: اگر ایران در موضوعی ورود پیدا کرده صرفا برای مقابله با عوامل ناامن‌سازی و تروریسم است و به‌هیچ‌روی تنش در منطقه را نه به صلاح کشورهای منطقه و نه به سود تمام منطقه می‌داند.


وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در توان دفاعی به اندازه‌ای اقتدار دارد که هرنوع تهدیدی را به صورت دندان‌شکن پاسخ می‌دهد، توضیح داد: برخی از کشورها اصلا در سطحی نیستند که بخواهند جمهوری اسلامی را تهدید کنند. آن‌ها برتوان‌مندی بومی وملی ایران کاملا واقف هستند.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه استراتژی ایران دفاعی است و به هیچ کشوری حمله نخواهد کرد، تصریح کرد: ایران به هیچ کشوری تجاوز نکرده و نخواهد کرد اما قطعا پاسخ هر تجاوز را به صورت دندان‌شکن خواهد داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر