صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶

درخشش استادان و دانشجویان استان فارس در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خوش درخشیدند.
کد خبر : 233545

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از ۴۵۰ نفر از استادان و دانشجویان به مدت سه روز در رشته‌‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.


با پایان این مرحله از مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، 8 نفر از استادان و دانشجویان استان فارس موفق به کسب رتبه در این دوره از مسابقات شدند که از لحاظ تعداد مقم‌های برگزیده پس از استان‌های تهران و اصفهان، استان فارس حائز رتبه سوم شد.


مراسم اختتامیه بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی نیز با حضور جمعی از مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و برخی دیگر از مسئولان کشوری و استانی از جمله آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، دکتر ابراهیم کلانتری، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در اصفهان و دیگر مسئولان استانی و دانشگاهی برگزار شد.


به گزارش آنا، طاهره راسل از واحد شیراز رتبه اول حفظ 20جزء استادان، معصومه احمدی از واحد شیراز رتبه اول حفظ 20 جزء دانشجویان، روح اله راسخی از واحد کازرون رتبه دوم حفظ 10 جزء، هانیه بصیرت از واحد کازرون رتبه دوم رشته تحقیق دانشجویان، زهرا محمدی از واحد زرقان رتبه دوم حفظ 10 جزء استادان، محمد سعید مسعودی از واحد شیراز رتبه سوم رشته ترتیل استادان، زهرا معینی از واحد شیراز رتبه سوم رشته تحقیق استادان و زهرا حق پرست از واحد سپیدان رتبه سوم حفظ کل استادان را در این دوره از مسابقات کسب کردند و از آنان تجلیل شد.





انتهای پیام/

ارسال نظر