نویسش؛ تحریریه مجازی
به گزارش گروه علم و فناوری آنا، بررسیها نشان میدهد که تقاضای شرکتها و کمپانیها برای تولید محتوا بسیار بالاست اما هر کسی از آن سررشته ندارد. بنابراین اکثر محتویات سایتها در حد کپی و پیست است و حتی ممکن است این مطالب صحت نداشته باشند.
امیر حسین گویا، یکی از اعضای تیم نویسش، در این باره گفت: «با وجود مشکلاتی که در زمینه تولید محتوا در کشور وجود دارد به این فکر افتادیم که یک پلتفرم تخصصی تولید محتوا بسازیم که متخصصان فن با توجه به نیاز یک شرکت محتوای درخواستی را تولید کنند».
افرادی که نیاز به تولید محتوا دارند به سایت نویسش مراجعه میکنند، ثبتنام میکنند، سپس براساس نوع درخواست کاربر یک گروه تخصصی محتوای مورد نظر را تولید میکنند.
گویا در ادامه افزود: «هدف اصلی از ساخت این پلتفرم ارتقای کیفیت مطالب و محتوای سایتهاست. بدین ترتیب مطالب مفیدتر و درستتری در رسانهها قرار میگیرند و از تکرار و کپی و پیست کردن هم جلوگیری میشود».
علاقهمندان به کار در زمینه تولید محتوا نیز میتوانند به سایت نویسش مراجعه کنند و درخواست کار بدهند.
هزینه تولید محتوا در نویسش به نسبت سایتهای رقیب مقرون بهصرفهتر است و مطالب در سریعترین زمان ممکن آماده میشوند و تحویل مشتری داده میشوند.
نویش درخواست تولید مقاله، پست وبلاگ، رپرتاژ خبری، توضیح محصول، محتوای وبسایت و شبکههای اجتماعی را قبول میکند و بهزودی تولید محتوای تصویری و ویدئویی نیز به آن اضافه میشود.
یازدهمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال از 20 تا 26 آبان در مصلی امام خمینی برگزار شد.
انتهای پیام/