صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۳۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۶
گل‌محمدی:

تراکتور لیاقت جایگاه بهتری در لیگ برتر دارد/ شرایط سخت را به خاطر تیم ملی تحمل کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:جایگاه‌ فعلی تراکتورسازی شایسته این تیم نیست.
کد خبر : 233284

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی با حضور در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: با تسلیت به بازماندگان زلزله اخیر کرمانشاه و تسلیت به شهرام گودرزی بابت از دست دادن برادرش این نشست را آغاز می‌کنم. باید از مسئولان تیم سپاهان تشکر کنم چرا که آن‌ها دو روز زمین تمرینی خودشان را به ما دادند و کمتر تیمی در ایران این کار را می‌کند.


وی ادامه داد: بازی سپاهان و تراکتورسازی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر است. مقام‌های فعلی دو تیم با توجه به سابقه‌شان در لیگ برتر مقام‌های جالبی نیست پس این سه امتیاز برای هر دو تیم حائز اهمیت است. ما تمرین‌های خوبی داشتیم و باتوجه به تعطیلی لیگ دو بازی تدارکاتی برگزار کردیم تا از همه شرایط موجود برای موفقیت در لیگ برتر استفاده کرده باشیم.


گل ‌محمدی گفت: برای بازی فردا مهدی کیانی محروم است و مهدی شریفی اجازه بازی ندارد. دو مصدوم نیز در تیم حضور دارند که نتوانسته‌ایم از آن‌ها استفاده کنیم. به هر حال فردا شرایط خاصی داریم و پس از خدا به جوانان‌مان اتکا کرده‌ایم. سعی می‌کنیم که با کار تیمی بازی خوبی ارائه دهیم.


وی با بیان اینکه هم سپاهان و هم تراکتور به سه امتیاز این بازی به شدت نیاز دارند اعلام کرد: کلا تعطیلی‌های لیگ باعث می‌شود که بازیکنان از شرایط بازی خارج شود و هزینه باشگاه‌داری افزایش یابد چرا که این باشگاه است که باید بازیکنان را به فرم واقعی بازگرداند و برای تیم بازی تدارکاتی در نظر بگیرد.


سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: باشگاه‌ها این شرایط سخت را به خاطر تیم ملی تحمل کرده‌اند چرا که آرزوی همه یک تیم ملی قوی در جام جهانی است اما امیدواریم که حداقل تیم ملی در جام جهانی سختی‌های باشگاه‌های کشور را ببیند و بازی‌های خوبی ارائه دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر