صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۶
در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال معرفی شد؛

دوتست، بستر آزمون آنلاین

استارتاپ دوتست، بستر ارائه خدمات آزمون‌های آنلاین و آفلاین است که هدف اصلی آن کاهش زمان برگزاری برای انواع مختلف آزمون‌ها، تست و نظرسنجی است.
کد خبر : 233239

به گزارش گروه علم و فناوری آنا، دوتست با استفاده از زبان برنامه‌نویسی و تکنیک‌ها روز دنیا اجازه برگزاری آزمون و شرکت در آن را به کابران می‌دهد. باوجود این که تنها یک سال از شروع فعالیت دوتست می‌گذرد اما تاکنون 17000 کاربر فعال جذب کرده است و آزمون‌های زیادی در آن برگزاری می‌شود مانند آزمون آزمایشی وکالت، آزمون‌های آزمایشی کنکور، آزمون‌های آزمایشی آیلتس و آزمون‌های روانشناسی.


این محصول در درجه اول برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسساتی طراحی شده است که قصد استفاده از خدمات به روز و با کیفیت را داشته باشند. دوتست برگزاری آزمون‌های استخدامی، ارزیابی‌های دوره‌ای، ارزیابی سطح دانش سازمانی و امکان نظارت منظم دوره‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.


افرادی که قصد برگزاری آزمون در دوتست را داشته باشند باید یکی از سرویس‌ها را خریداری کنند. برگزارکننده آزمون به‌راحتی می‌تواند سوالات را وارد محیط ساده برنامه کند؛ سوالات نیز می‌توانند چند گزینه‌ای یا تشریحی باشند. همچنین امکان اضافه کردن ویدیو، تصویر و صدا به هر سوال نیز وجود دارد.


باوجود این که دانلود اپلیکیشن رایگان است اما همه آزمون‌ها رایگان نیستند و کاربر برای شرکت در آنها باید ورودی پرداخت کنند. درواقع رایگان بودن یک آزمون یا یک تست به برگزارکننده آن بستگی دارد.


استارتاپ دوتست علاوه بر ارائه خدمات وب سرویس، در قالب اپلیکیشن اندروید و iOS نیز کار می‌کند. همچنین دوتست فرصت مناسبی برای درآمدزایی، تبلیغات هوشمندانه و ارتباط موثر با مشتریان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر