صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۷ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶
به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال

دومین محموله کمک‌های اهدایی واحد ایلام به مناطق زلزله‌زده ارسال شد

دومین محموله کمک‌های اهدایی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.
کد خبر : 233022

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دومین محوله کمک‌های جمع‌آوری‌شده به کوتاه‌ترین زمان ممکن و در دو روز جمع آوری شده است و این روند تا عادی شدن شرایط منطقه زلزله‌زده ادامه دارد.



رئیس انجمن خانه سبز دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و مسئول راه‌اندازی کمپین «تنها نیستی هم‌وطن» با بیان مطلب فوق تصریح کرد: این محوله با 15 دستگاه وسیله نقلیه شامل کامیونت، وانت نیسان، تویوتا، وانت‌بار امروز با حضور و هدایت استادان و کارکنان واحد ایلام راهی مناطق زلزله‌زده شده است.


محمدرضا جعفریان بیان کرد: این محموله شامل، وسایل گرمایشی از بخاری گازسوز گرفته تا بخاری نفت‌سوز، پتو ، پک‌های بهداشتی ، چادر و ... است که بر اساس نیازسنجی میدانی در منطقه زلزله زده تهیه و جمع آوری و ارسال‌شده است.



عضو هیات علمی واحد ایلام بیان کرد: کمک‌های اهدایی اساتید، کارکنان و حتی دانشجویان کم‌نظیر است و علاوه بر آن‌ها مردم و فعالان اجتماعی استان نیز در این امر خیر و خداپسندانه همراه و کمک‌کار انجمن خانه سبز دانشگاه آزاد اسلامی در جمع‌آوری این اقلام بود است.


وی گفت: دومین محوله کمک‌های جمع‌آوری‌شده به کوتاه‌ترین زمان ممکن و طی دو روز جمع آوری شده است و این روند تا عادی شدن شرایط منطقه زلزله‌زده ادامه دارد.



انجمن خانه سبز دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام یک انجمن زیست‌محیطی است که در امور خیریه و در حوادث و بلایای طبیعی استان نقش‌آفرینی می‌کند و به دنبال زلزله اخیر استان کرمانشاه این انجمن با راه اندازی کمپینی تحت عنوان «تنها نیستی هموطن» اقدام به جمع آوری کمک های اهدایی و ارسال آن به مناطق زلزله زده می نماید.


انتهای پیام/

ارسال نظر