صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶

تجلیل از مقام علمی شادمان شکروی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی از مقام علمی دکتر شادمان شکروی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تجلیل شد.
کد خبر : 232904

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، مراسم تکریم و تجلیل از شادمان شکروی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به همت حوزه معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور همکاران، دوستداران و شاگردان ایشان برگزار شد.


این مراسم هرساله هفته کتاب و کتابخوانی در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شده و در آن از یکی از استادان دانشگاه که منشاء خدمات در عرصه علم و نگارش کتاب است تجلیل می شود.


شکروی، متولد 1343 و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، عضو انجمن جلبک شناسی ایران، عضو هیئت تحریریه مجله تخصصی جلبک شناسی دانشگاه شهید بهشتی، رئیس مرکز نویسندگی خلاق جهاد دانشگاهی، و صاحب آثار متعدد در زمینه جلبک شناسی، شعر و نگارش و ترجمه کتاب است.


دکتر آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با توجه به توانایی دکتر شادمان شکروی در آینده پژوهی گفت: «همکاری با مراکز تحقیقاتی در سال های دور به منظور توسعه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری سازی تحقیقات موید توانایی ایشان در آینده پژوهی است.»



ساطعی خودباوری و جسارت علمی شکروی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: «خود باوری و جسارت علمی زمینه را برای پوشش ضعف ها و فاصله کشور را با دنیا در بخش نظریه پردازی کاهش بدهیم.»


وی اظهار کرد: «احاطه شکروی به موسیقی و توانایی در ورزش در کنار مشغله های فراوان علمی و کاری الگویی برای توجه به علایق شخصی در میان دانشجویان و نسل جوان است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر