صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
در مراسم معارفه معاون آموزشی واحد خوی عنوان شد

ایجاد رشته‌های متناسب با نیازهای منطقه در واحد خوی

مراسم معارفه معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خوی با حضور اعضای هیئت رئیسه، استادان و کارکنان این دانشگاه برگزار و دکتر مهدی علیلو به عنوان معاون جدید آموزشی این واحد معرفی شد.
کد خبر : 23272

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی با توجه به نقش معاونت آموزشی در دانشگاه‌ها و تاثیر آن بر شاکله علمی دانشجویان و دانش آموختگان بیان کرد: معاونت آموزش، بیشترین نقش را در دوران تحصیل دانشجو بر عهده داشته و رشد علمی، ایجاد توانمندی و ارتقای ظرفیت های علمی – پژوهشی اساتید و دانشجویان را از مهمترین مسئولیت کاری این حوزه بر شمرد.


دکتر علیرضا لطفی استفاده از فرصت‌ها با رعایت مقررات و توجه به توانمندی اساتید و دانشجویان در زمینه‌های گوناگون، فراهم‌سازی زمینه برای استفاده از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری دانشگاه، ایجاد رشته‌های مناسب و متناسب با نیازهای منطقه و بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های علمی دانشگاه را از راه کارها و وظایف این حوزه در راستای ارتقاء آموزش این دانشگاه عنوان کرد.


لطفی خاطرنشان کرد: این دانشگاه با داشتن آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز و پیشرفته و همچنین تنوع رشته‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه تحصیلات تکمیلی از استادان و کارکنان خواست با همدلی و همکاری و با ارائه خدمات شایسته و مناسب به دانشجویان بتوانیم با ارتقاء کمی و کیفی خدمات آموزشی در راستای تکریم ارباب رجوع و رضایتمتدی اساتید و دانشجویان گام های عملی برداریم .


وی تاکید کرد: انتظار دارم حوزه آموزشی با طرح‌های ابتکاری و نو و بهره‌گیری از خرد جمعی و نظرات اساتید با تجربه و فرهیخته و تنوع بخشی در برنامه‌ها با مشارکت اساتید قدم‌های اساسی در تقویت و توسعه مسائل آموزشی این دانشگاه برداشته شود.


حجت الاسلام رحیم محمدی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد خوی هم با توجه به حدیثی از حضرت علی (ع) که طبق آن، یکی از فضایل اخلاقی انسان که دارای ارزش و اهمیت فوق العاده است امانت و امانت داری است، اظهار کرد: پست‌ها و مسئولیت‌ها در اسلام به عنوان امانت الهی برای خدمتگزاری به مردم است و باید پاسدار خوب این امانت‌ها باشیم.


دکتر مهدی علیلو سرپرست جدید حوزه آموزشی دانشگاه آزاد خوی نیز با ابراز خرسندی از سپردن مسئولیت آموزشی این دانشگاه گفت: ارتقاء هرم آموزشی دانشگاه مستلزم همکاری و همدلی بیش از پیش سایر حوزه‌های دانشگاه است.


وی ابراز امیدواری کرد با کمک تمامی معاونان، اساتید و کارکنان واحد بتواند کیفیت آموزشی دانشگاه را به سطح بالاتر و ممتازی ارتقاء دهد .


در پایان این مراسم رئیس واحد خوی از زحمات دکتر فرهاد فلاحت‌خواه که در کنار مسئولیت رئیس دانشکده علوم انسانی این دانشگاه، سرپرستی این حوزه را به عهده داشت، تشکر و قدردانی شد و برای دکتر علیلو با اهداء حکم انتصاب آرزوی موفقیت کرد.


مهدی علیلو متولد 1358 بوده و دارای مدرک دکتری علوم کامپیوتر – مهندسی نرم افزار از آکادمی ملی علوم روسیه سفید و عضو هیئت علمی این دانشگاه است و تاکنون مقالات متعددی در ژورنالهای داخل و خارج ازکشور به نام وی به چاپ رسیده است .


انتهای پیام/

ارسال نظر