صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

تبیین اهداف قیام عاشورا در نشست شورای امربه معروف واحد بیله‌سوار مغان

نشست شورای امربه معروف و نهی از منکر کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان با هدف تبیین اهداف قیام عاشورایی حضرت امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر : 231492

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان در این نشست ا تبیین اهداف قیام عاشورایی حضرت امام حسین (ع) و با طرح موضوع نقش استادان در بصیرت افزایی دانشجویان و نقش آنان در حوزه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و استفاده از ظرفیت‌های ایام عزاداری و بویژه اربعین برگزار شد از مکتب عاشورا به عنوان سند افتخار جهان اسلام نام برد که با رهبری حضرت امام حسین (ع) روز به روز در حال گسترش است و بر همه انسانها سایه افکنده است و ضروری است برای استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده برنامه ریزی های اساسی انجام دهیم.


دکتر حسین منفرد از مکتب عاشورا به عنوان راه نجات بشریت و راه آزادی واقعی نام برد و از انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) از نمونه بارز آن یاد کرد که ان‌شاءلله بتوانیم این انقلاب اسلامی را که با خون‌های عاشورایی به بار نشسته است و به برکت ولایت فقیه انوار آن سراسر جهان را درنوردیده و راه روشن را به انسانها هدیه می‌کند به صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر (عج) برسانیم.


مسئول کانون بسیج اساتید واحد بیله سوار نیز هدف از برگزاری شورای امر به معروف و نهی از منکر در راستای منویانت مقام معظم رهبری عنوان کرد و از استقبال استادان بسیجی از نشست‌های امر به معروف و نهی از منکر قدردانی کرد.


سیدناصر موسوی برگزاری برنامه های مصوب کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان در ایام سوگواری محرم و صفر را موفق ارزیابی کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر