صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

نژادفلاح: نظر برانکو در مورد صادقیان منفی است/ لازم باشد از استقلال بازیکن می‌گیرم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بازیکنان جدید را براساس فهرست برانکو جذب می‌کند.
کد خبر : 23088

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمدحسین نژادفلاح عصر امروز شنبه در محل باشگاه پرسپولیس و جمع خبرنگاران، در خصوص مذاکراتی که طی چند روز اخیر با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس انجام داد گفت:« بازیکنانی به باشگاه آمدند و با من جلسه برگزار کردند و با هم به توافق رسیدیم.»


وی در مورد اینکه آیا با بازیکنان جدید بر اساس لیست برانکو مذاکره شده‌ است؟ گفت: «فقط بر مبنای تفکرات برانکو بازیکنان را برای مذاکره به باشگاه دعوت می کنم. رضا چلنگر که فهرستی از جانب برانکو به ما نداده است. بازیکنان که با آنان مذاکره کردیم مورد تایید برانکو بودند و او در این خصوص اعتراض نخواهد کرد.»


نژاد فلاح درباره وضعیت بازیکنان خارجی پرسپولیس و احتمال جدایی آنها، گفت: «من بنا ندارم لیست خروجی و ورودی بدهم. در مورد «مایکل اومانا» و« تادئو» هم چیزی نمی‌گویم. اگر درباره این بازیکنان چیزی بگویم باید درباره بقیه هم حرف بزنم.»


قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص پیشنهاد القادسیه کویت به مهدی طارمی گفت: «طارمی حتما در پرسپولیس می ماند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهیم، برود.»


وی درباره اینکه گفته می شود پرسپولیس قرار است میلاد فخرالدینی و یعقوب کریمی را از استقلال به خدمت بگیرد، گفت: «ما صحبتی با این بازیکنان نداشته ایم ولی اگر لازم باشد، حتی از استقلال هم بازیکن می گیریم.»


نژادفلاح در پاسخ به این سئوال که آیا مربی دیگری به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: «بله، یک دستیار دیگر اضافه می شود ولی هنوز روی اینکه نفر اول باشد یا دوم، توافق نکردیم. این را باید برانکو به ما بگوید.»


قائم مقام پرسپولیس درباره وضعیت پیام صادقیان هم گفت: ما نظر جدیدی نسبت به این بازیکن نداریم. نظر برانکو قبل از رفتن نسبت به حضور این بازیکن منفی بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر