صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

سامانه‌های تقلبی و شماره‌های جعلی کنترل اصالت کالا اعلام شد

مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو تعدادی از سامانه‌های تقلبی و شماره‌های جعلی کنترل اصالت کالا را معرفی کرد.
کد خبر : 230604

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شهریار اسلامی‌تبار، مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بند(پ) ماده 7 قانون احکامی دائمی برنامه‌های توسعه‌ای کشور سیستم نرم افزاری کنترل و رهگیری اصالت کالاهای سلامت محور و مجموع مواد و فراورده‌های دارویی، مکمل‌های تغدیه‌ای، خوراکی و اشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ملزومات و تجهیزات پزشکی در این سازمان مستقر شده است و با سامانه پیامکی 20008822 و تلفن گویا 6185 جهت تعیین اصالت کالای سلامت محور مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرد.


اسلامی تبار با اشاره به ایجاد سامانه تقلبی و اعلام تایید بر روی کالاهای سلامت محور از سوی افرادی سود جو و متقلب بیان کرد: از طریق پلیس اطلاعات و امنیت ناجا تمامی ایجاد کنندگان سامانه‌های اعلامی را که موجبات گمراهی هموطنان گرامی و بیماران را بوجود آورده‌اند را تحت پیگیری قرار داده‌ایم.


وی از مردم خواست ضمن به خاطر سپردن سامانه پیامکی 20008822 و تلفن گویا 6185 از اعتماد به سامانه‌های تقلبی به ویژه آنهایی که در جدول ذیل مشاهده می‌شود خودداری کنند.







انتهای پیام/

ارسال نظر