صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶
توکلی به آنا خبر داد؛

ثبت‌نام 40 هزار نفر در تکمیل ظرفیت پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی/ 30 آبان آخرین مهلت ثبت‌نام

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه 30 آبان آخرین فرصت ثبت‌نام در رشته‌های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی است، از ثبت‌نام ۴۰ هزار و ۶۹۳ نفر در این مرحله تا امروز خبر داد.
کد خبر : 230576

دکتر حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: داوطلبان برای اطلاع از رشته‌های تحصیلی و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان موسسه و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و پایگاه اطلاع‌رسانی موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی یا پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور مراجعه کنند.


به گفته مشاور سازمان سنجش هر داوطلب می‌تواند با مشخص‌کردن رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک اعلام شده به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کند.


توکلی به هزینه ثبت‌نام در این مرحله اشاره کرد و گفت: تمامی داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. با اینکه هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود. در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته یا در دو موسسه، اطلاعات وی در بانک اطلاعات پذیرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.


او افزود: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۹۶ (مرحله شهریور) قرار گرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از موسسات ثبت‌نام کند، قبولی قبلی آنها در شهریور لغو می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر