صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

تقدیر از ۱۶۳ دانشجو و استاد در سی‌‌و‌دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت

۱۶۳ دانشجو و استاد در سی‌‌و‌دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور به میزبانی وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف برگزیده و در آیین اختتامیه این جشنواره قدردانی می‌شوند.
کد خبر : 230503

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، از تعداد ۱۶۳ نفر از برگزیدگان سی‌و‌دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، ۱۲۰ نفر را دانشجویان و ۴۳ نفر را استادان تشکیل می‌دهند که در بخش‌های مختلف معارف قرآنی، آوایی، هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.


بر‌اساس این گزارش، در بخش معارف قرآنی ۳۰ برگزیده، بخش آوایی ۷۸ برگزیده، بخش هنری ۲۱ برگزیده، بخش ادبی ۱۲ برگزیده، بخش فناوری ۶ برگزیده و بخش پژوهشی ۱۶ برگزیده معرفی و در آیین اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور که در حوزه هنری تهران برگزار خواهد شد، جوایز و لوح تقدیر خود را دریافت خواهند کرد.


امسال در سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور برای نخستین بار استادان و اعضای هیات علمی سهمیه‌ای برای حضور در بخش‌های مختلف از جمله بخش معارف قرآنی، آوایی و پژوهشی دارند.


در بخش‌های هنری، ادبی و فناوری جشنواره سی و دوم استادان حضور نداشتند و در این بخش‌ها در مجموع ۳۹ نفر از دانشجویان برگزیده و حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.


امسال در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، ۱۰۰۸ شرکت کننده در بخش‌های مختلف حضور داشتند که از این تعداد ۴۵۸ نفر دانشگاهیان خواهر و ۵۵۰ نفر را برادران تشکیل دادند.


دانشجویان و اساتید شرکت کننده در جشنواره سی و دوم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تابعه وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، دانشگاه‌های پیام نور، فنی حرفه‌ای، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم معارف و جهاد دانشگاهی هستند.


میزبانی این دوره از جشنواره که سی دومین دوره آن است بر عهده وزارت بهداشت است و سال پیش این جشنواره توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار شده و مرحله نهایی آن امسال از ششم تا هشتم آذرماه در حوزه هنری شهر تهران برگزار می‌شود.


امسال برای اولین بار به دلیل تقارن هفته قرآن و عترت با مراسم اربعین، تصمیم گرفته شد تا این جشنواره بعد از این مراسم و در آذرماه برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر