صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زاهدی:

وجود ۱۷ نوع مدرسه را به مصلحت نظام‌نمی‌دانیم

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وجود ۱۷ نوع مدرسه را به مصلحت نظام‌ نمی دانیم و بررسی این موضوع اولویت کمیسیون است.
کد خبر : 230035

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، محمد مهدی زاهدی درباره ی تنوع مدارس اظهار کرد: بحثی را در همین ارتباط در کمیسیون آموزش و تحقیقات دنبال می کنیم.


وی افزود: در نظام‌آموزشی کشور ۱۷ نوع مدرسه وجود دارد. این‌تنوع را در دستور بررسی قرار داده ایم البته این بحث فعلا خام است.


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: هر کدام از این مدارس برای پذیرش دانش آموز روش های خاصی را به کار می برند که این رویکردها را به مصلحت کشور نمی دانیم.


زاهدی تصریح کرد: یکی از اولویت های ما رسیدگی به وضعیت این ۱۷ نوع مدرسه است.


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی‌تاکید کرد: باید وضعیت این ۱۷ نوع مدرسه ساماندهی شود.


مدارس ایران در قالب مدارس دولتی، نمونه مردمی، هیات امنایی، شاهد و ایثارگر، معارف اسلامی، سمپاد (پرورش استعدادهای درخشان) و استثنایی مشغول فعالیت هستند. اکثر این مدارس که نام خاص نیز گرفته اند، برای پذیرش دانش آموز، آزمون های ورودی می گیرند و روش های خاص آموزشی و مدیریتی دارند.


منبع:‌مهر


انتهای پیام/

ارسال نظر