صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۲۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶
عبدالله ویسی:

پولی ندارم خرج بازیکنانم کنم/ استقلال خوزستان دوباره بی‌پدر شد

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:پولی ندارم که بخواهم خرج استقلال خوزستان کنم. پول دو سال پیش‌مان که قهرمانی در لیگ برتر را به‌دست آوردیم را هنوز نگرفته‌ام.
کد خبر : 229693

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، عبدالله ویسی در واکنش به مشکلات استقلال خوزستان که کماکان بدون مالک است، گفت: «تیم ما زیر پوشش گروه ملی است و 15 روز پیش اعلام شد عبدالرضا موسوی امتیاز باشگاه را دراختیار گرفته است. این موضوع به تیم ما کمک زیادی کرد و برای اولین بار ملوان را در خانه‌اش در چارچوب جام حذفی شکست دادیم و در لیگ برتر هم بازی 6 امتیازی را مقابل سیاه‌جامگان برنده از زمین خارج شدیم.»


او ادامه داد: «حالا متوجه شده‌ایم که دوباره بی صاحاب شده‌ایم. همچون خانواده‌ای که بی‌پدر شده است. درآمد نداریم و به مشکلات زیادی برخورد کرده‌ایم. کسی نیست ما را تر و خشک کند و تمرینات تیم‌مان سه روز است که تعطیل شده است.»


سرمربی تیم استقلال خوزستان در واکنش به این مسئله که چرا مسئولان دوست ندارند، مشکلات تیمش حل شود، تصریح کرد: «حقیقتا من پیش مسئولان استانی و نمایندگان خوزستان در مجلس هم رفته‌ام ولی قول‌هایی که داده‌اند تا به امروز عملی نشده است. ای کاش می‌دانستم جریان چیست ولی ادامه این بلاتکلیفی‌ها باعث می‌شود تا تنها دلخوشی مردم خوزستان که فوتبال است از آنها گرفته شود.»


وی با اشاره به مشکلات مالی شدید اعضای تیم استقلال خوزستان، تاکید کرد: «شرایط تیمی ما آن قدر بد است که مدیر تدارکات تیم‌مان برای حل معیشت خود گوشی موبایل خود را فروخته تا شکم خودش و زن و بچه‌اش را سیر کند. بیش از 5 ماه است که هیچ پولی به بازیکنان و دیگر اعضای تیم پرداخت نشده است. به هرکسی که فکرش را بکنید بدهکاریم. سوپرمارکت، رستوران، هتل، فروشگاه پوشاک، آژانس‌های مسافرتی، استادیوم و .... در چنین شرایطی کدام تیم می‌تواند به کارش ادامه دهد.»


ویسی در خصوص تعطیلی تمرینات تیمش گفت: «سه ورز است که دیگر تمرین نمی‌کنیم. من هم دیگر به بازیکنان رو نمی‌زنم که سرتمرین بیایند. آن قدر آنها طلب دارند که نمی‌توان خواستار حضورشان در تمرینات شوم. اگر دلشان خواست بیایند و تمرین کنند وگرنه هیچ اجباری وجود ندارد. بازیکن هم حق و حقوقی دارد که باید به آن برسد. نمی‌شود که بدقولی را به مرحله‌ای برسانیم که خودمان هم از رفتارمان خجالت بکشیم.»


او در واکنش به این موضوع که سال گذشته سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان از جیبش هزینه‌های زیادی را پرداخت کرد و تا به حال او هم برای تیم هزینه‌ای کرده یا نه، تصریح کرد: «من پولی ندارم که بخواهم خرج استقلال خوزستان کنم. پول دو سال پیش‌مان که قهرمانی در لیگ برتر را به‌دست آوردیم را هنوز نگرفته‌ام. من برای آنکه مشکل پرداخت مالیات پولی که نگرفته‌ام به تهران آمده بودم و البته برای همکارانم هم صحبت کردم. چگونه می‌توانم پولی خرج کنم در شرایطی که موجودی ندارم.»


سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره اینکه تلاشش برای گرفتن اسپانسر تا به حال به نتیجه‌ای رسیده است یا نه، اظهارکرد: «من یک بار موفق شدم یک شرکت تولید نیشکر را به طور موقت اسپانسر تیم کنم. این شرکت یک میلیارد و 300 میلیون تومان هم به من داد که همه را برای تیم هزینه کردم که بخشی از این پول برای بازیکنان تیم هزینه شد ولی آن شرکت هم وقتی دید با وجود هزینه‌هایی که می‌کند حمایت‌های دیگری از استقلال خوزستان نمی‌شود، دیگر پولی به من نداد.»


ویسی خاطرنشان کرد: «در آخرین سفرم به تهران باز هم برای آنکه تیم دارای اسپانسر شود مذاکراتی داشتم، ولی نتیجه‌ای در برنداشت. من منکر تلاش‌های مسئولان استان خوزستان برای واگذاری مالکیت تیم استقلال صنعتی نمی‌شوم ولی عین حرکت دایره همه دور هم می‌گردیم. بارها مالکیت باشگاه تا آستانه واگذاری پیش رفته است، ولی هربار مشکلی به وجود آمده که موضوع انتقال برهم خورده است. الان هم برای چندمین بار عاجزانه از تمامی مسئولان استانی تقاضا می‌کنم تا به داد تیم استقلال خوزستان برسند. التماس می‌کنم تیم را از این بدبختی نجات دهند. خدایی‌اش به این شکل جلو برویم شانسی برای ماندن در لیگ برتر نداریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر